●41●

3.2K 277 55
                                    

Ευα

Δ: Γεια σαςςς.... Κορίτσια?

Ε, Αν, Χ, Αγ: Γειααα....!

Δ: Περάστε!

Ειπε και εκλεισε την πορτα πισω μας.

Χ: Πως φαινομαστε?

Δ: Ειστε τελιες μωρο μου!

Αγ: Τα παιδια?

Δ: Κατω!

Αν: Με τον Αγγελο τι έγινε?

Χ: Ολα τέλια!!!

Ε: Πλακα κανεις?

Δ: Καθολου! Παμε κατω?

Αγ: Παμε!

Ε: Πατε! Εγω παω να πιώ λιγο νερο... Ααα και φέρτε τις σακούλες εδω να τις αφησω μέσα...

Χ: Παρε...

Μου εδωσαν τις σακούλες και κατέβηκαν κατω. Πηγα στην κουζινα και τις αφησα πανω στο τραπεζι. Υστερα πηρα ενα ποτήρι απο το ντουλάπι και εβαλα νερό να πιω... Αφου τελείωσα... Πηγα να φύγω ομως κάποιος επεσε πανω...

Αγ: Ποια είσαι εσύ?

Ε: Εσύ ποιος... Αγγελέ?

Αγ: Ευα?

Ειπα και τον εκανα σφιχτή αγκαλια, την οποια ανταπέδωσε.

Αγ: Ουάου είσαι πολυ όμορφη!

Ε: Ευχαριστώ.. Και τωρα αλλα και για τοτε...

Αγ: Ελα μην τα σκέφτεσαι!

Μου ειπε και ακούμπησε απαλά το μάγουλο μου..

Flashback

Ε:Πω ρε φιλε το κεφαλι μου! Πολυ ήπια!

Ειπα καθως εβγενα απο το μπαρ. Καθως περπατούσα για να παρω αερα ενας με τράβηξε και με κόλλησε σε ενα τοίχο.

Αγν: Θα περάσουμε καλα οι δυο μας!

Ε: ΑΣΕ ΜΕ!

Φώναζα καθως περασε το χερι του κατω απο την μπλουζα μου. Δάκρυα άρχισαν να κυλούν απο τα ματια μου...Φώναζα αλλα δεν σταματούσε.

Το χερι του κατέβηκε πιο κατω και στη συνέχεια τον ειδα να εκτοξεύεται ενα μετρο μακρυα!

Γύρισα και είδα εναν να τον χτυπάει.. Οταν τον αφησε αναίσθητο με πλησίασε... Και τοτε ειδα τα χαρακτηριστικά του... Εμοιαζε τοσο με τον Αρη!

Αγ: Ελα... Μην φοβάσαι τωρα! Με λένε Αγγελο... Εσενα?

Ε: Ε-ε-ευα...

Του ειπα καθώς έτρεμα...

Αγ: Ελα μια αγκαλια!

Με αγκάλιασε... Αλλα δεν ηρεμουσα! Το κατάλαβε και απομακρύνθηκε... Με κοίταξε με αυτα τα γαλαζοπράσινα του ματια και με φίλησε και ανταπέδωσα!

"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ