Ευα
Ε: Πάνε και αυτες οι τρεις ατελείωτες ώρες φροντιστηρίου.
Μάζεψα τα πράγματα μου και πηγα στο σπίτι. Ακομα τα λογια του με περιτριγυριζαν. Ελπίζω να το λεει μονο και μόνο για την αλλάξω συμπεριφορά αλλιως δεν ξερω ουτε και γω τι θα γίνει!!!
Με αυτες τις σκέψεις εφτασα στο σπιτι. Ανοιξα και δεν εντόπισα κανεναν στο οπτικό μου πεδίο.
Το πιο πιθανό να πηγαν για καφε.
Ας ειναι... Ας παρω κανα τηλέφωνο τους γονεις γιατί δεν μας βλεπω καλα.. Πολύ τους παραμελησαμε. Πηρα το σταθερό στα χέρια και πληκτρολόγησα τον αριθμο της μαμάς. Μετα απο τρείς χαρακτηριστικους ήχους το σήκωσε.∽∽∽∽∽Τηλέφωνο ∽∽∽∽∽
Ε: Ελα μαμα.. Τι νέα?
Μ: Τίποτα κοριτσακι μου... Εδω με την ξεδερφη μου.
Ε:Τι κανει? Πως ειναι?
Μ: Καλυτερα..την επομενη εβδομάδα θα είναι σιγουρα καλύτερα.
Ε:Ωραία... Μακάρι να γινει καλα...! Εσεις ποτε θα επιστρέψετε??
Μ: Λογικα την αλλη Κυριακή.
Ε: Οκ μια χαρα... Ο μπαμπάς που ειναι?
Μ: Ειναι στην κουζίνα και τρώει.
*επνιξα ενα γελάκι*
Ε: Χαχα.. Ωραια ...δώσε χαιρετίσματα.
Μ: Ένταξη αγαπη μου.
Ε: Οκ μαμα μου τα λεμε σας περιμένουμε.
Μ: Οκ.. Αντίο.
∽∽∽Τελος Τηλεφώνου ∽∽∽
Αφού τελείωσα τη συζήτηση με τη μαμα μου.. Ανέβηκα στο δωματιο μου. Φόρεσα τις πιτζάμες με τον τουιτι και στρωθηκα να διαβασω. Η ωρα ηταν ειδη 7:30. Ωραια εχω χρόνο. Σκεφτηκα και αρχισα να διαβάζω....
★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Ε:Πφφφφ δύσκολα τα αρχαία. Ένταξη τωρα δεν εχει σημασια αφου τελείωσα...
Η ωρα ειχε πάει 9:00.Μιας και δεν ειχα τι να κανω και πεινούσα τρομερά παρήγγειλα το αγαπημένο μου φαγητό.....
.
.
.
.
.
ΜΠΆΜΙΕΣ!ΙΟΎ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΙΟΥ... Φυσικά και κανω πλακα.. Συγνώμη σιγα μην ετρωγα εγω αυτο το πράσινο σαλιαρικο λαχανικό. Δηλαδή ποιος το τρώει? Τελος πάντων στο θεμα μας καιιιι για να μην τα πολυλογώ παρήγγειλα σουβλάκιααααααα γιούπι 🙌🙌🙌
Ναι ναι το ξερω πως κανω σαν πεντάχρονο αλλα και μονο στη σκεψη ότι θα φαω σουβλάκια με τρελενει λιγάκι... 😄Τι ειπες μόλις τωρα? Μονο λιγο?
Υποσυνείδητο βγαλε το σκασμό!
Πειναωωωω 😭😭Καλά μας τα πριξες.. Πηγαινε ανοιξε την πορτα τωρα..
Ε???
Την πόρτα παιδι μου την πορτα ηρθαν τα σουβλάκια!
Τοσο γρηγορα?
Αφου είναι λιγο πιο διπλα...
Αχ ναι σωσταααααα!
Σουβλακιααα φώναξα. Πηρα τα χρηματα απο το συρτάρι και πηγα τρέχοντας προς την πορτα, ομως πριν ανοίξω...
Ταραταταααανννν 🎶🎵🎶🎵
Μαντέψτε.... Οχι οχι μαντέψτε... Αχα ναι αυτο ακριβώς. Γλίστρησα και κοπανησα στην πορτα κάνοντας τσουλήθρα με τον πισινό μου! Καιιιι ακούστηκε λες και εισέβαλαν στο σπίτι δεινόσαυροι. Αφου βρηκα τη δυναμη σηκώθηκα και ανοιξα την πορτα. Εκει με περίμενε ενας χαμογελαστός ανθρωπος.
Εμ τι ηθελες μαρη να σε περιμένει κανα ξωτικό?
Ω σταματα τις βλακείες..
Κοιτα πια μιλαει..
Ααα για να σου πω...
Ντ(ελιβερας) :Εμ συγνωμη... Ορίστε η παραγγελία σας.
Ε: Εεεεε? Αμ ναι σε ευχαριστώ πολυ. Ποσο κοστίζει?
Ντ:6€ και 59 λεπτα.
Ε: Πω ρε άνθρωπε μου και συ γιατι απλως δεν λες και 60 λεπτά?
Ντ: Γιατι απλως κανει 59 και οχι 60 λεπτα.
Ε: Πω ρε φίλε τι μαλακας ειναι αυτός? Να ορίστε παρε 10€ και τα ρέστα δικα σου...
Του ειπα και του εκλεισα την πόρτα στα μούτρα.Ένταξη λιγο κακια αλλα....
Ναι όπως το ειπες λιγο... Χαχα ναι τοσο δα!
Για να σου πω.... εσυ μουσιτσα! απο εσενα εχω νευρα και του μιλησα ετσι του ανθρώπου και για αυτο γλυκια μου.. ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ ΜΗΝ ΣΕ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΆΟΛΟΣ... ευχαριστώ..
Αφού αφησα αυτη την περίφημη συζήτηση με τον βλακώδη εαυτο μου κάθησα στον καναπε και πηρα τηλέφωνο τον Αλεξ ομως δεν απάντησε. Έτσι κανει πάντα.. σκεφτηκα και ανοιξα την συσκευασία με τα σουβλάκια.Βρήκα μια άσχετη ταινια στην τηλεόραση και την παρακολούθησα.. Μετα απο λιγο τελείωσα τα σουβλάκια τελειωσε και η ταινια. Μιας και δεν ειχα τι να κανω κάθησα και τους περιμενα. Η ώρα είχε περάσει και ειχε παει 11:00🕚.Δεν άντεξα άλλο και παραδοθηκα σε ενα γλυκο υπνο στον καναπε......🌜
Τι κανετε αναγνώστριες μου..? Ελπιζω καλα. Παίζει να ανέφερα σε αυτο το κεφάλαιο τη λεξη σουβλάκια πανω απο 5 φορές.. Τελος παντων ελπίζω να σας αρεσουν τα σουβλάκια.. Δηλαδή σε ποιον δεν αρεσουν χαχα.... Τα λεμε στο επόμενο κεφαλαιο... ΦΙΛΑΚΙΑ!!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ČTEŠ
"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗ
TeenfikceΑυτη ήσυχη, αυτός αναζητά δραση. Αυτη ποτε δεν εμπλεκε πουθενα, σε αντίθεση αυτός που είναι αρχηγός μιας συμμορίας. Πως θα αντιμετωπίσει οταν μια απαγωγή εμφανίζεται στη ζωη της? Οταν αυτη άκουγε τρομοκρατικές επιθέσεις έφευγε μακρυα ομως... Ενα μο...