Ευα
Οι μερες περνούσαν και σημερα εχουμε Ιούλιο... Τα κοριτσια έμαθαν οτι θα παντρευτώ και τελικα ο γάμος θα γίνει διπλός γιατι θα παντρευτεί και η Χριστινα... Λέγαμε να το κανουμε του χρονου που θα τελειώσουμε το Λυκειο αλλά λόγω της εγκυμοσύνης θα γινει τον Αυγουστο.Η μετακόμιση εγινε και τωρα πλεον ο καθενας μενει σπιτι του. Στην κηδεία της Μυρτως ο Χρήστος έκλαιγε και ελεγε συνεχεια γιατι να φυγει η μονη που αγάπησε αληθινά... Δεν αισθάνθηκα άσχημα... Ισα ισα... Θα στεναχωριομουν αν με αγαπούσε ακομα και εγω θα ημουν με τον Αρη. Και ετσι τα έφτιαξε με την Ιωαννα.
Σημερα ειπαμε να μαζευτούμε κορίτσια -αγορια μαζι και τα κοριτσια μαζεύτηκαν σπιτι μου και τα αγορια, πηγαν διπλα στου Αλεξ...Ευα:Κοριτσιααααα... Για πρωτη φορα στη ζωη μου νιωθω χαρούμενη! Ολοκληρωμένη!
Χριστινα:Ποσο χαιρομαι για σενα! Ειπε και πηγε να με αγκαλιάσει ομως σηκώθηκε γρηγορα και μπηκε στο μπανιο.
Υστερα απο λίγο ξαναγύρισε.
Ευα:Τι να πεις...? Συμπτώματα εγκυμοσύνης??
Συνεχίζαμε να μιλαμε οσπου ζαλίστηκα και μου ηρθε τάση για εμετό.. Σηκώθηκα πηγα στην τουαλέτα και άδειασα ολο το περιεχόμενο του στομαχιού μου. Επλυνε το προσωπο μου και επέστρεψα στα κορίτσια.
Αννα:Εμ... Τι να πει κανεις? Συμπτώματα εγκυμοσ-..
Πηγε να πει και κάλυψε το στομα της.
Χριστινα:Ποσο καιρο σου συμβαίνει αυτο?
Ευα:Περιπου 2 εβδομάδες γιατι?..
Χριστινα:Γιατι...
Ευα:Οχι οχι... Αποκλείεται! Καμια ίωση θα ειναι!
Αγαπη:Εγω λεω να κλείσεις κανα ραντεβου για να δεις...
Ευα:Πφφφ ένταξει... Αλλα δεν υπάρχει περιπτώσει να ειμαι έγκυος!
{...}
Ευα:Ειμαι έγκυος!!! Δεν το πιστευω!
Χριστινα:Συγχαρητήρια αγάπη μου!
Γιατρός:Λοιπον είσαι 2 εβδομάδων, και εχεις δίδυμα... Το μονο που πρεπει να προσέξεις σε αυτο το μην ειναι να μην καπνίζει ή πίνεις, και να ερθεις για ελενγχο τον αλλο μηνα. Οριστε και οι πρωτες φωτογραφίες..
Ευα:Ωραια ευχαριστω!
Ειπα και βγήκα εξω με την Χριστινα.
Χριστινα:Ιιι το πιστεύεις? Εισαι 2 και ειμαι 3,5 εβδομάδων.... Μπορεί να γεννησουμε μαζι!
Ευα:Χαχχα ναι... Ηρέμησε... Ομως... Λες να μην τα θελει ο Αρης?
Χριστινα:Εισαι χαζη?λοιπον τους κάλεσα όλους στο σπιτι σου να τους το ανακοινώσουμε... Οκ?
Ευα:Οκ!
Πήραμε ενα ταξι και υστερα απο 15 λεπτα ημασταν σπιτι μου. Ανοιξα την πορτα και τους βρηκα ολους στο σαλόνι. Τα κορίτσια υποψιαζονταν κατι αλλα τα αγορια...
Αλεξ:Τι εγινε ρε Χριστινα και μας κάλεσες ολους εδω?
Αρης:Τι εγινε αγαπη μου?
Ευα:Εμ... Να.. Εμ... Ισως... Περα απο δυο μικρα να τριγυρνάνε αναμεσα μας.... Ισως... Γινουν... Τέσσερα..!
Ολοι ειχαν απορημενο ύφος και μολις κατάλαβαν γουρλωσαν τα ματια.
Ολοι αρχισαν να μου λενε συγχαρητήρια και τα λοιπά..Γύρισα και κοίταξα τον Αρη. Με κοίταξε και εφυγε τρέχοντας πανω, κοπανωντας την πορτα πισω του. Τα δάκρυα έκαναν την εμφανιση τους. Η Αννα ηρθε και με αγκάλιασε,
Αννα:Μην στεναχωριέσαι...
Ευα:Δεν τα θελει!
Αγγελος:Θα του σπασω το κεφαλι! Ειπε και πηγε να σηκωθεί οταν τον ειδα να κατεβαίνει με ενα μαυρο μακρόστενο κουτι.
Με πλησίασε.
Αρης:Νόμιζες οτι δεν τα θελω βρε κουτό? Ειπε και με φίλησε...
Αρης:Οριστε!
Ανοιξα το κουτι και ηταν ενα κολιέ και πάνω ειχε ενα πατουσακι. Πισω ηταν χαραγμένη μια ημερομηνία 6/6/17 ,και 17/8/17.Ευα:Η ημερομηνία που μου τα ζήτησες και αυτη που θα παντρευτούμε!
Αρης:Ακριβως! Ειπε και με φίλησε...
Αλεξ:Αχχχ θα γινω θείος!
Αγγελος:Αχχχ και γω!
Είπαν και οι δυο και ολοι γελάσαμε.
Αρης:Και απο εδω και περα τέλος οι αποστολές! Ας την συνεχίσουν τα παιδια μας!
Βαγγέλης:Συμφωνώ!
Μαρια:Φυσικα και συμφωνείς! Δεν διακινδυνεύουμε την υγεια των μωρών!
Ευα:Γκμχ, γκμχ... Αρούλη... Θα μου φέρεις ενα παγωτο Lila pause?
Αρης:Πφφφ... Εφυγα!
Ειπε και πηγε να μου αγοράσει παγωτο ενω οι αλλοι έσκασαν στα γέλια....
Χευυυ.... Τι γινεται? Σε δυο τρια κεφάλαια ειναι επιλογος 😢😢
Αλλα... Εχει δευτερο βιβλιο και το εχω ψιλοετοιμασει...
🤗🤗🤗🤗Τα λεμε... ❤❤❤
ΦΙΛΑΚΙΑ!!! 😗😗😗
BẠN ĐANG ĐỌC
"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗ
Teen FictionΑυτη ήσυχη, αυτός αναζητά δραση. Αυτη ποτε δεν εμπλεκε πουθενα, σε αντίθεση αυτός που είναι αρχηγός μιας συμμορίας. Πως θα αντιμετωπίσει οταν μια απαγωγή εμφανίζεται στη ζωη της? Οταν αυτη άκουγε τρομοκρατικές επιθέσεις έφευγε μακρυα ομως... Ενα μο...