●7●

5.7K 530 19
                                    

Η ταινια τελειωσε μετα απο 1 ωρα περιπου.

Περιττο να σας πω οτι ολη αυτην την ωρα ,ουρλιαζα ανα λεπτο και ειχα κατσικωθει στην αγκαλια του Χρηστου σφιγκοντας τον τοσο πολυ που αμφιβαλω εαν έπαιρνε αναπνοή...

Έξαλλου δεν ειχα αλλη επιλογη ή τον Χρηστο ή τον Αρη και ετσι επελεξα διστακτικα τον Χρηστο μιας και δεν ειχα το θαρρος προς τον Αρη..

ναι οχι οτι δεν σου αρεσε..

ΤΙΙΙΙΙΙΙ ...φυσικα και δεν μου αρεσε,δηλαδη εσυ τι θα εκανες στην θεση μου?

Για να λεμε την αληθεια οτι μου κατέβαινε στο κεφαλι εκεινη την στιγμη....Παντως ταιριαζετε με τον Χρηστο!

Τι λες παιδι μου ...Πας καλα?Τι ρωταω και γω?!

Τοση ωρα τσακώνομαι με το υποσυνείδητο μου? ,,,,,δηλαδη τι αλλο θα κανω?

Ισως να τα ζητήσεις απο τον Χρηστο???

ΙΙΙΙ θα σε σκοτώσω αυτο ηταν!!!

Δεν μπορεις...και γιαυτο πηγαινε στο Χρηστο!!!

Παναγια μου τι λεω...νομιζω ειμαι στα προθυρα τρελάς..

Α:Ευα..Ευαααααα εισαι καλα???τοση ωρα κοιτας το απεραντο κενο ενω σου μιλαω!

ποιο?το απεραντο κενο?Α καλα με βλεπω να με κλεινουν σε ψυχιατρείο.

Ε:Αλεξ ναι τι..αααα ναι ειμαι καλα.....εμ τι μου ελεγες???

πω πω ρεζιλικιιιιιι...

Α: Α καλα!!!Ελεγα τελικα οτι θα κοιμηθεί ενα απο τα αγορια στο δωματιο και είπαμε για τον Αρη.

ναι ενταξει οκ μια χαρα...

ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ ???ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ!!!

ναι ναι οχι οτι δεν θελεις!!

Σκασεεεεε δεν εχω ορεξη!!!!

καλαααα!

Ε: Εμ Αλεξ έρχεσαι λιγο που σε θελω???

Α:Εμ ναι ερχομαι....

Αφου τον τραβολογησα προς το μπανιο του εριξα ενα χαστουκι

Α: Ευα πας καλα τι βαρας???

Ε:Αλεξ το ξερεις τι εχω περασει με τον Αρη!!!

ωχ τι ειπα τωρα..?

αμαννννννν!..

Α: Τι περνας Ευα???

Ε: Εμ εγω τιποτα??απλως...οχου τελος παντων μπορω να κοιμηθω τουλάχιστον με τον Χριστο εεε????πλιζ πλιζ πλιζ???

Α: Οχου καλα θα κοιμηθεί ο Αρης μαζι μο-

Πριν τελειωσει την φραση του τρεχω με ολη μου την φορα και τον αγκαλιαζω!

Ε: Ευχαριστώ αδερφουλι μου!!!

Α: ΟΚ παμε μεσα γιατι τα παιδια θα περιμενουν...και αυριο εχεις να μου δωσεις καποιες εξηγησεις..

Ε: ΟΚ παμε...

Α: Λοιπον τελικα θα κοιμηθει ο Χριστος με την αδερφη μου...οποτε παμε πανω να κοιμηθούμε σιγα σιγα!!!

Χ:ΟΚ παμε.

Αφου πηγαμε πανω μπηκε ο αδερφος μου στο δωματιο του και ο Χρηστος στο δικο μου...οταν παω να μπω μεσα ενα χέρι με τραβάει....

Αρης:Δεν προκειται να μου ξεφυγεις τοσο γρηγορα!!!Νομιζεις δεν καταλαβα οτι εσυ ειπες τον αδερφο σου να κοιμηθείς με αυτον???

δεν μπορουσα να πω τιποτα καθομουν και τον κοιτουσα μεχρι που η φωνη του αδερφου μου σταματησε αυτην την αμηχανία

Α: Αντε ρε Αρη !!!Θα ερθεις ποτε?

Α:Ερχομαι ρε μαλακα...

μου αφησε το χερι και μπηκε στο δωματιο του αδερφου μου...

Μετα μπηκα και εγω στο δικο μου και αυτο που ειδα με σοκαρε..........

Ελπιζω να σας αρεσει...

θα προσπαθήσω να ανεβάσω πιο γρηγορα♥

Φιλακια ♥♥

"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗDonde viven las historias. Descúbrelo ahora