Ευα
Αφου φτάσαμε στην καφετερια καθησαμε σε ενα γωνιακο τραπεζι που υπήρχε στο βαθος.
Μετα απο κανα 5λεπτο ερχεται ο σερβιτορος να παρει παραγγελια.
Τα αγορια παρήγγειλαν φραπε γλυκο και μετα ηρθε η σειρα μου.
Σ: Τι θα παρει το γλυκο κοριτσι??
Αλ: Για προσεχε λιγο πως μιλας στην αδερφη μου!
Χ: Καλα σου λεει ..μια σοκολατα γλυκια και γρηγορα..αντε!
Σ: Ωχ συγνωμη δεν ηξερα οτι ηταν το κοριτσι σου...
Ειπε στον Χριστο και εφυγε,εντωμεταξυ ολη αυτη την ωρα ειχα κοκκινησει και ο Αρης κρυφογελουσε οταν ειπε ομως ο σερβιτορος αυτο το τελευταίο του κοπηκε το γελιο μαχαιρι...
Μετα απο λιγο ηρθε ο σερβητορος με τις παραγγελιες μας...τις αφησε στο τραπεζι και εφυγε χωρις να πει τιποτα..
ολη αυτη την ωρα τα αγορια ελεγαν για ποδοσφαιρο για μια ομαδα και κατι τετοια..
Υστερα ηρθε η ωρα να φυγουμε..πληρωσαμε και πηγαμε σπιτι.
{…}
Μολις φτασαμε πηγα να φτιαξω πιτσα και τα αγορια εκατσαν στον καναπε...εε επρεπε και κατι να φαμε μιας και η ωρα ηταν 3 αφου ειχαμε κατσικωθει στην καφετερια 4 ωρες!!!
Υστερα απο 1 ωρα η πιτσα ηταν ετοιμη.Την εβαλα σε κατι πιατα,την μοιρασα στα παιδια και αρχισαμε να την τρωμε χωρις να λεμε τιποτα..
Καθως ετρωγα την πιτσα(οι αλλοι την ειχαν τελειωσει) μου ηρθε φλασια οτι σημερα επρεπε να κανουμε την εργασια της γεωργαφιας ...πεταχτηκα πανω και ειπα στον Αλεξ.
Ε: Σηκω τωρα πανω!
Α: Πας καλα παιδι μου???!
Ε: Αλεξ το ξεχασες οτι σημερα πρεπει να κανουμε την εργασια της γεωγραφιας??
Α: Ωχ μωρε το ξεχασα...αυριο μερα ειναι...
Ε: Οχι Αλεξ αποκλειεται μου του ειχες υποσχεθει!
Α: Ευα παρατα μας δεν σηκωνωμαι!!!
Ε: Ναι Αλεξ θα σηκωθεις!
πηρα ενα μαξιλαρι του καναπε και αρχισα να τον χτυπαω στο κεφαλι...
Αυτος σηκωθηκε ορθιος και αρχισε να τρεχει...και εγω απο πισω κυνηγωντας τον..νομιζω οτι μπορειτε να φανταστειτε τι γινοταν...εγω να τρεχω πανω κατω κυνηγωντας τον Αλεξ με ενα μαξιλαρι στο χερι και να ουρλιαζω: ΕΛΑ ΕΔΩ ΑΘΛΙΟ ΣΚΟΥΛΙΚΙ ενω οι αλλοι δυο ειχαν πεσει απο τον καναπε και χτυπιοταν στο πατωμα απο τα γελια!!Ρεζιλι??αλλο τιποτα!
Μετα απο κανα 10 λεπτο παραδωθηκε και ειπε ΟΚ...καθησαμε ολοι στον καναπε και αρχισαμε να ηρεμουμε..
μετα απο αυτο το τσιρκο οταν το τηλεφωνο χτύπησε..
Ε: Παω εγω!
σηκωθηκα απο το καναπε και πειρα το τηλεφωνο στα χερια μου ...ηταν η μαμα μου .
Ε: Ελα μαμα?ναι ναι τι κανεις?καλα οκ ...ποτε θα γυρισεις? ΤΙ ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΜΑΑΑΑ?? καλα καλα και ποτε θα επιστρεψετε?σε ποσο ιιιι δεν θα ζησω ουφ καλα καλα ναιιιιι...ναι ...θα σε περνουμε...οκ αντε φιλιααα γεια!!
εκλεισα το τηλεφωνο και εκατσα στον καναπε....
Α: Λοιπον???
Ε: Τι λοιπον?? α ναι....η μαμα ειναι μια χαρα ομως θα παει Αμερικη για κανα 2 εβδομαδες με τον μπαμπα γιατι αρρωστησε μια ξεδερφη της..
Α: Αληθεια??? πλακα μου κανεις??
Ε: Οχι Αλεξ δυστυχώς ή ευτυχώς ειναι η αληθεια!
Αυτος εσκασε ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια... οχι οχι το ξερω αυτο το χαμογελο!
Ε: Αλεξ μην το κανεις!! του ψιθυρισα..
Α: Λοιπον παιδια αφου συμφωνει και η Ευα...ΤΙ???? θελετε να μεινετε εδω μαζι μας?
φτου γαμωτο το εκανε!!!
Χ,Α: ΟΚ δεν εχουμε προβλημα..παμε να παρουμε τα πραγματα μας και ερχομαστε...
Α:Οκ τα λεμε παιδια...
ειπαν και εφυγαν εξω απο το σπιτι...
Ε: Αμαν ρε Αλεξ αμαν!!Αφου δεν ξερεις!νευριασα υπερ αρκετα..τα παρατησα ολα και ανεβηκα στο δωματιο μου ...δεν φτανει που τους ανεχομαι καθε μερα πρεπει να ειμαι συνεχως μαζι τους!!!
πηρα το τηλεφωνο στα χερια μου και πληκτρολογησα τον αριθμο της Χριστινας...
Χ: Ελα μαρηηηη που εισαι??
Ε: Σπιτι αστα ολα και ελα...εχω προβλημα.......
Γειαα..
Τι κάνετε? Ελπιζω να ειστε καλα! ♡
Φιλακια ♥♥
KAMU SEDANG MEMBACA
"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗ
Fiksi RemajaΑυτη ήσυχη, αυτός αναζητά δραση. Αυτη ποτε δεν εμπλεκε πουθενα, σε αντίθεση αυτός που είναι αρχηγός μιας συμμορίας. Πως θα αντιμετωπίσει οταν μια απαγωγή εμφανίζεται στη ζωη της? Οταν αυτη άκουγε τρομοκρατικές επιθέσεις έφευγε μακρυα ομως... Ενα μο...