Μετα απο εικοσι περιπου λεπτα πηγα σπιτι,γιατι εκανα αοριστες βολτες μεχρι να ηρεμησω...υποσχομαι πως θα το σταματησω αλλα χρειαζομαι χρονο.
Εβαλα τα κλειδια στην πορτα και μπηκα στο σπιτι.Τους βρηκα και τους τρεις στον καναπε να βλεπουν τηλεοραση.
Χ:Hey φραουλιτσα τι γινετε??
Ε:Μια χαρα στρουθοκαμηλε μου...
ειπα και του εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο..
ειδα τον αλλον να νευριαζει...δεν πειραζει καρφακι δεν μου καίγεται...ειπα θα αλλάξω και θα αλλάξω ΤΕΛΟΣ!!
Ε: Εμ..Αλεξ στο λεω για να ξερεις..το βραδυ θα βγω εξω με τα κοριτσια...θα ερθουν σε λιγο για να ετοιμαστουμε.Σας παρακαλω μην κανετε καμοια βλακεια..Α οσο αναφορα την εργασια θα την κανουμε αυριο..οκ?
ειπα και εκατσα στην πολυθρόνα απεναντι απο αυτον.
Α: Ενταξεο μικρη...μαλλον και εμεις θα βγουμε..
τοτε θυμήθηκα που με ελεγε και αυτος ετσι και εχασα τον ελεγχο..
Ε: ΑΛΕΞ ΜΑ ΤΟ ΘΕΟ ΜΗΝ ΞΑΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ Ή ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ??
Α: Ρε τι επαθες..παντα σε ελεγα ετσι και δεν ειχες προβλημα που σε ελεγα μικρη.
Μολις ξανακουσα αυτη τη λεξη μου ανέβηκε το αιμα στο κεφαλι...αρπαξα διπλα το βαζο και το πεταξα κατω..εγινε χιλια δυο κομματια.
Μπορει να εκανα σαν υστερικια αλλα ενιωθα πιο δυνατη και έπαιρνα περισσοτερο θαρρος στο να του σπασω το κεφαλι!!!
Το σαν τι το ηθελες??
Χεσε μας και συ!!
Αρης: Ρε παιδι μου ηρέμησε...τι εχεις παθει??
Ε: Εσυ ζωων της κολασεως ευθύνεσαι για αυτα τα χαλια με αυτα που μου κανεις.
Α: Τι λες Ευα?Πας καλα???
Αρης: Αλεξ μην της δινεις σημασια εχει νευρα τωρα αστην να ηρεμισει!
Ο Χρηστος τοση ωρα ειχε μεινει με το στομα ανοιχτο..δεν μπορουσε να εκφρασει λεξη ...τον καταλαβα.
Πριν προλαβω να συνεχισω το κουδουνι χτυπησε..Πηγα με ταχυτητα φωτος να ανοιξω την πορτα.
Ειχαν και οι τρεις ενα χαμογελο αλλα μολις με ειδαν ετσι,τους αλλους να ειναι λιγο σοκαρισμένοι,και το σπιτι γεματο γυαλια τους κοπηκε το γελιο μαχαιρι!
ESTÁS LEYENDO
"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗ
Novela JuvenilΑυτη ήσυχη, αυτός αναζητά δραση. Αυτη ποτε δεν εμπλεκε πουθενα, σε αντίθεση αυτός που είναι αρχηγός μιας συμμορίας. Πως θα αντιμετωπίσει οταν μια απαγωγή εμφανίζεται στη ζωη της? Οταν αυτη άκουγε τρομοκρατικές επιθέσεις έφευγε μακρυα ομως... Ενα μο...