{Κεφ 1}

16K 856 1.2K
                                    

Το τραγουδι δεν εχει σχεση με το κεφαλαιο απμα δεν ηξερα τι τραγουδι να βαλω και εβαλα ενα τυχαιο😂❤❤💗

..............................................................

Πωωω ρε πουστη μου τι στον πουτσο εχουμε πρωινιατικα...Βασικα...Τι μερα ειναι?

Τοτε γυρισα στον Ιωνα που καθοταν διπλα μου και ρωτησα χασμουριοντας...

Αλεξ:Ρε μαλακα...Τι μερα ειναι?

Αυτος με κοιταξε στην αρχη σκεφτοντας...Ανασηκωσε τους ωμους του και εκανε μια εκφραση που εδειχνε πως δεν ξερει...

Αλεξ:Ρε μαλακα ποσο αχρηστος παιζει να εισαι...Ουτε μια γαμημενη μερα δεν θυμασαι?...

Τον ρωτησα γελοντας...Αυτος με κοιταξε με ενα βλεμα ανωτεροτητας...

Ιωνας:Και εσυ δεν πας πισω...Τελος παντων...Γιατι ρωτησες τι μερα εχουμε ρε μαλακα...Περιμενεις περιοδο?

Με ρωτησε γελοντας...Εγω τον κοιταξα με το βαριεστημενο μου υφος και του ειπα...

Αλεξ:Αντε γαμηεσου με τις κρυαδες σου πρωινιατικα μαλακα...

Του ειπα μεταξυ σοβαρου και αστειου και αυτος χαχανισε...

Για ενα λεπτο σκορπισε σιγη και τοτε ειπα...

Αλεξ:Ρε μαλακα ξερεις τι εχουμε πρωτη ωρα?

Τον ρωτησα και αυτος εδειξε να σκεφτεται...Επειτα απο λιγο με κοιταξε και γελασε πνιχτα....

Αλεξ:Λεγε ρε μαλακα...

Ιωνας:Φυσικη...

Ειπε χαχανιζοντας...Εγω μουρμουρισα...

Αλεξ:Οχι ρε πουστη μου πρωινιατικα...

Και εβαλα τα ποδια μου πανω στο θρανιο....Γυρισα στον Ιωνα και ειπα..

Αλεξ:Ρε πουστη μου δεν τον παω τον κωλογερο...Ασε που ουτε αυτος με παει....

Μουρμουρισα νευριασμενος...

Ιωνας:Ηρεμισε ρε μαλακα...Οκ...Τοτε μην τον παντρευτεις...Αις στα διαλα μας τα κανες πλανητες πρωι πρωι ακομα δεν αρχισαμε...

Ειπε και μαζευτηκε στη θεση του σερνοντας προς τα κατω το σωμα του με αποτελεσμα να φαινεται πιο κοντος...Τοτε εβγαλε ενα καπελο απο την τσαντα του και μολις το ειδα γελασα...

Αλεξ:Τι ειναι αυτο ρε μαλακα?

Τον ρωτησα γελοντας...Αυτος με κοιταξε με ενα στραβο χαμογελο και ειπε...

An Unexpected SequelWhere stories live. Discover now