{Κεφ 61}

4.2K 575 234
                                    

Αχιλλεας:Ιωνα αν παθει κατι θα πεσω απο το μπαλκονι...ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ  ΕΝΑΤΟ...

Φωναξε κοπανοντας μια καρεκλα με δυναμη...

Ο Ιωνας ξεφυσηξε και τον πλησιασε...

Ιωνας:Ηρεμισε παιδακι μου...Δεν ΠΕΘΑΙΝΕΙ...Απλα λυποθιμησε...

Ειπε αγανακτισμενος γιατι αυτον τον διαλογο τον κανουν εδω και 30 ωρα...Ανα 2 λεπτα θα πει το ιδιο πραγμα ο Αχιλλεας και ο Ιωνας θα του πει ακριβως το ιδιο...

Εγω με την Αθηνα καθομαστε μαζι και τους παρατηρουμε...

Η Βαλ δεν ηρθε επειδη της ειπε ο Ιωνας να μην ερθει καλυτερα και να παει να ξεκουραστει...

Ο Πανος και η Γιαννα βγηκαν εξω...Εγω του ειπα κα παει αλλιως ακομα και αν δεν πολυσυμπαθει την Λυδια θα ερχοταν για εμενα κι τον Ιωνα...

Εβαλα το χερι μου πανω στο γονατο της αθηνας και της το χαιδεψα απαλα...

Γυρισε να με κοιταξει μολις ξυπνησε απο υον λυθαργο της και χαμογελασε καρφωνοντας με με τα ματια της..

Την κοιταξα βαθια στα γαλαζια ματια της και χαμογελασα ασυναισθητα...

Την κοιτουσα για λιγα λεπτα ενω ενα χαμογελο χαζοχαρουμενου ειχε καρφωθει στο προσωπο μου...

Αθηνα:Τι?

Με ρωτησε χαμογελαστη καθως χαχανιζε..

Εγνεψα αρνητικα και της ειπα..

Αλεξ:Σε αγαπαω...

Της ειπα γλυκα και ψιθυριστα για να μην το ακουσουν οι αλλοι...

Αυτη κοκκινισε και εγω χαχανισα...

Χαμηλωσε το βλεμα της και ψιθυρισε...

Αθηνα:Και εγω...

Μου ειπε σαν παιδι και της χαιδεψα απαλα το μαγουλο σηκωνοντας το προσωπο της...

Πηγα να μιλησω αλλα τοτε μια νοσοκομα μας πλησιασε και μας ειπε βιαστηκη...

Νοσοκομα:Η νεαρη για την οποια ηρθατε με ενημερωσαν πως ξυπνησε...Μπορειτε να τη δειτε...Σε λθγο θα σας επισκεφτει και ο γιατρος...

Ειπε βιαστικη και εφυγε αφοτου πρωτα μας εδωσε το νουμερο του δωματιου της...

[...]

Μπηκαμε μεσα.στο δωματιο της..Και εκει ειδα τη Λυδια να εχει κατσει με τα γονατα στο στερνο της εχοντας μαζευτει σαν μπαλακι...

Ο Αχιλλεας ετρεξε κοντα της και αυτη τον αγκαλιασε γρηγορα και σφιχτα...

Εκλεισε τα ματια της ανακουθισμενη οταν την αγκαλιασε και τον εσφιγγε στην αγκαλια της ολο ενα και περισσοτερο...

An Unexpected SequelWhere stories live. Discover now