{Κεφ 44}

4.3K 565 127
                                    

Ιωνας Pov😆😆

Εφτασα εξω απο το σπιτι της και πηρα μια βαθια ανασα...

Βρεθηκα εξω απο την εξωπορτα...Και αφου πηρα μια βαθια ανασα χτυπησα το κουδουνι...

Την πορτα την ανοιξε ο πατερας της και με κοιταξε με αυτο το βλεμα ανωτεροτητας..Παλι...

Πηγα να μιλησει αλλα τον διεκοψε η φωνη της Βαλ που φανηκε απο πισω του..

Βαλ:Μπαμπα ποιος ειν-

Ρωτησε αλλα σταματησε να μιλαει μολις με ειδε και γουρλωσε τα ματια της...

Βαλ:Ιωνα?...Τι καν-

Ρωτησε εκπληκτη αλλα τοτε ο πατερας της την διεκοψε και με ρωτησε με αυτο το βλεμα ανωτεροτητας...

Μπαμπας:Τι κανει καποιος σαν και εσενα ΠΑΛΙ εδω....Νομιζα πως θα εβαζες μυαλο και θα σταματουσες να μιλας με καποιον σαν και αυτον...

Ειπε στην Βαλ...Και τοτε ενιωσα τον θυμο να βραζει μεσα μου...Και διχως να αντεχω αλλο να μουκωνω ΟΛΕΣ τισ προσβολες τοσα χρονια....Ειπα νευριασμενος...

Ιωνας:ΠΟΙΟ ειναι το προβλημα σας μαζι μου ακριβως?....ΔΕΝ ειμαι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ...ειμαι ατομο...ΚΑΙ δεν αντεχω αλλες προσβολες..ΓΙΑ ποιον λογο μου μιλατε σαν να ειμαι ενα τιποτα.?

Ρωτησα θυμωμενος και τοτε η Βαλ εμεινε να με κοιταει με γουρλωμενα ματια...Το ιδιο και αυτος...

Μπαμπας:ΑΓΟΡΑΚΙ μου...ΕΧΕΙΣ πολυ θρασος για μα ερχεσαι στο ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ και να μου φωναζεις...

Μπαμπας:ΚΑΙ ξερω πολυ καλα ποιος εισαι....Ολο το στρατιωτικο τμημα μιλαγε για εσενα πριν περιπου 8 χρονια...

Μου φωναξε θυμωμενος...

Μπαμπας:Εισαι το παιδι που πηγε στο ορφανοτροφειο....Βγηκε στις ειδησεις η κατασταση....Και στο τμημα Η κατασταση ειχε μελετηθει ακομα περισσοτερο...

Μπαμπας:Απο το ιδρυμα λαμβαναμε ειδοποιησεις που ελεγαν πως μπορει να εχεις καποιο προβλημα...Δεν μιλουσες ποτε σε καποιον....

Μπαμπας:Και επειτα...Το τμημα πληροφορηθηκε πως σε υιοθετησαν...

Μπαμπας:Με το που εμαθα ποιος εισαι εκανα μια ερευνα για εσενα...ΤΙ στο καλο εισαι τωρα...Και αποτι ειδα...

Μπαμπας:Οι κηδεμονες σου...Εχουν μιλησει στο ιδρυμα πως εισαι απομακρος απο ολους...Και πως ο μονος που συναναστρεφεσαι ειναι ο φιλαρακος σου...Ο ναρκωμανης αν δεν κανω λαθος...

An Unexpected SequelOù les histoires vivent. Découvrez maintenant