Λοιποον ανωμαλακια μου...
Απλα ηθελα να μιλησω σε καποιον...😢
Θα σας πω μερικα πραγματα που μου συνεβησαν μεσα σε αυτες τις περασμενες μερες...
ΠΡΩΤΟ και καλυτερο...
Ειμαι σιγουρη πως σας εχει τυχει να ειναι 3.30 τα ξημερωματα και να εχετε να ρε παιδι μου...Μια λιγουρα να το πω σωστα?
Ε ναι ρε παιδι μου αυτο το πραγμα..Και που λετε πηγα στην κουζινα προχθες και ανοιξα απο συνηθεια ολα τα ντουλαπια μπας και βρω τιποτα ενδιαφερον...
Και εκει που ανοιξα το ντουλαπι με τα μπαχαρικα της μανας μου...Μαντεψτε τι βρικα...Στο πιο ξενερωτο ντουλαπι του σπιτιου...
ΝΟΥΤΕΛΑ...και διπλα Πατατακια...
Με το που τα ειδα τα ματια μου ελαμψαν...Αρπαξα και τα δυο και ενα κουταλι και πηγα με χοροπηδηχτα στο δωματιο μου..😆😆Και εκανα μαραθωνιο netflix μεχρι της 6.30 αφου πρωτα εγραψα κεφαλαιο...
•
Αρρωστησα μεσα σε ταξιδι...
Πηγα για 3 μερες καπου και το κανονισαμε τελευται στιγμη...Και την τριτη μερα...Αρρωστησα και ημουν ετσι για τις επομενες 5 μερες...
Να αναφερω πως το ταξιδι εγινε κατευθειαν με το που εδωσα εξετασεις...Αυτες που διαρκουσαν μεχρι τελη ιουνιου που σας ελεγα...
•Επισης...
Πηγαμε τηνο με την οικογενεια μου 3 μερες επειδη ηθελαν και μολις γυρισαμε απο το ταξιδι...Ενω ημουν ψοφια...
Με τι που επεστρεψα στο σπιτι μου...Και ξαπλωσα και μπηκα watt μετα απο μιση ωρα μπαινει η μανα μου μεσα και ετσι οπως ειχα κλειστα τα φωτα την βλεπω μα κανει τον σταυρο της...
Και να φευγει...
Νομιζα πως ειδα λαθος αλλα οχι κυριες και κυριοι...
Με σταυρωνε με τον αγιασμο που πηρε απο την παναγια...😂😂
Περιττω να σας πω μολις την ειδα και συνειδητοποιησα τι κανει αρχισα να γελαω σαν φωκια που πνιγεται για ενα τεταρτο...
•Η siri εχει γινει κολλητη μου...
•Α επισης να σας κανω μια ερωτηση...
Σας εχει τυχει παλι καπου τα ξημερωματα να εχετε λιγουρες και να ανοιξετε την ξαταψυξη και να δειτε το κουτι απο οικογενειακο παγωτο...Τα ματια σας να αστραψουν και να το παιρνετε με ορεξη απο την καταψυξη και μολις το ανοιξετε...
Να ειναι οτι πιο ξενερωτο υπαρχει οπως πχ...παγωμενα ψαρια ή κρεας?
Ναι το εχω παθει αρκετες φορες...
Και τις προαλλες μολις ανοιξα την καταψυξη και ειδα ενα οικογενειακο παγωτο ειπα απο μεσα μου...
*ΟΧΙ δεν την ξαναπαταω*
Και δεν το ανοιξα καν...Και την επομενη μερα ανακαλυψα πως ηταν ΟΝΤΩΣ παγωτο και ειχε ξεπαστρεψει το λιγο κατι αλλα μελη της οικογενειας...μεγαλ...Αδερφ..Δεν θα ολοκληρωσω τη φραση γιατι ακομα νευριαζω...Μα ειναι δυνατον...ΟΥΤΕ λιγο ανθρωπια?...Σε εμενα τη μικρουλα αδερφη δεν μου εδωσε τιποτα😣😣😢😢😢
Τεσπα σας επριξα...Αντιο Ανωμαλακια μουυ😚😚😆😆😚
Φιλακια..
Τα λεμε στο επομενο❤❤😚😚
YOU ARE READING
An Unexpected Sequel
Teen FictionΗ συνεχεια του "10 Simple Ways To Become A Badgirl" Πλεον ο πρωταγωνιστης μας ειναι ο Αλεξ... Εχοντας μοιασει στον πατερα του ειναι το badboy και ο player του σχολειου...Ειναι δημοφιλης και σχεδον ολο το σχολειο ειτε τον ζηλευει ειτε θελει να κανει...