{Κεφ 13}

5.4K 585 599
                                    

Παναρχαιο σχετικα τραγουδι αλλα το ακουσα και το θυμηθηκα...Ακιυω παλια τραγουδια σημερα😂

Ανωμαλα μου...Ηθελα να αφιερωσω ενα gif σε μερικες...Μαζι με εμου😂 (Σιψαινομαι τα αρχαια αρα δν ξερω αν το εχω πει σωστα...Γνκ Θετικα μαθηματα..Power)

"ΑΧ ΝΑΙΙ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"ΑΧ ΝΑΙΙ...Ναιιι"

Γαμω την τυχη μου σκασε μωρη καριολα εχεις ξεσηκωσει τους παντες...Βουλωσε το...

"Ναιι...Αυτο...Ναιι...Ετσι και..και ναιι"

Δεν αντεξα αλλο...

"Βουλωσε το γαμωτο μου"

Της ειπα και αυτη προσπαθησε να γνεψει θετικα αλλα ενας μεγαλοα αναστεμαγμοα βγηκε απο τα τσιμπουκοχειλα της...

Κατι που με εκανε να στριφογυρισω τα ματια μου...Ειναι απο τις πιο φθηνες γκομενες που εχω πηδηξει ποτε μου...Ρε μαλακες...Νιωθω λες και γαμαω τον αερα...Ειναι τεραστια εδω μεσα...Ποσους εχει παρει πια?

Και οχι να μην πεταχτει κανεις και πει την μαλακια του  *νιανιανια...Ειναι πολυ μικρο...και μιαμιαμια*...Συγγνωμη παιδακια αλλα δν νομιζω να θεωρειται μικρο 25εκατοστα..Αντε γεια οπως λεει και ενας φιλος μου...

Ρε πουστη μου δεν ξερω...Ολη μερα...Νιωθω πως...κατι...κατι παει λαθος...κατι γινεται λαθος...

"ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ"

Ουρλιαξε η κοκκινοψοιρα...ωχ ναι την ξεχασα αυτη...Ρε λετε να παρει καμια πιπα για μα γλιτωσουμε και τους *υπεροχους ανασταναγμουα της?*...Ειρωνια..Σας χαλασμενο πολυμιξερ ακουγεται...ιχ...ουχ...ιχ...ουχ...ΣΚΑΣΕ γαμω τι φελεκι μου....

"ΝΑΙΙΙ"

Ξαναφωναξε...Αρχιζω να τα παιρνω αγαπη...

"Θα σκασεις?"

Ρωτησα τσαντισμενος και αυτξ εγνεψε θετικα...Πηγε πισω το κεφαλι της και εμπιξε τα νυχια της στην πλατη μου...Αου μαλακισμενη...Ειπαμε δεν ποναω ευκολα αλλα τα νυχια στιλετο πως σκατα λεγονται μπορω να τα αισθανθω...Πω ρε πουστη μιυ αυτο θα αφησει σημαδι..Και να πω πως μου αρεσει και ολας...Αυτο που ειπα...Γαμαω τον αερα...

An Unexpected SequelWhere stories live. Discover now