{Κεφ 67}

4.1K 526 173
                                    

Λυδια:Δ..δεν αντ..αντεχω α-

Ειπε κλαψουριζοντας και εσκυψε παλο προς την λεκανη της τουαλετας και εκανε παλι εμετο....

Εγω της μαζεψα απαλα τα μαλλια προς τα πισω για να μην λερωθουν και την κοιταξα πονεμενα...

Εκλαιγε ολη την ωρα επειδη τον τελςυταιο περιπου μηνα...Δεν εχει "ησυχασει" καθολου...Κανει συνεχεια εμετους...Καθε μερα...Και μετα ποναει η κοιλια της και ολη την ωρα κλαιει...

Ο γιατρος λεει πως θα ειναι μια δυσκολη εγκυομοσυνη...

Μολις τελςιωσε τον εμετο εκοψα ενα κομματι χαρτι και της σκουπησα απαλα το στομα επειδη εκεινη παρεπιπτοντως δεν ειχε κοιμηθει για 2 ημερες καθολου...

Μολις το εκανα πεταξα το χαρτι στον καδο διπλα μου και αυτη με κοιταξε στα ματια...

Λυδια:Ε..ε..ευχαριστω γ..για ολα οσα εχεις κ..κανει...

Μου ειπε κλαιγοντας και εγω την εχωσα στην αγκαλια μου...

"Δεν χρειαζεται να με ευχαριστεις...Μπορει να μην ειχαμε και τοσο καλη αρχη εμεις οι δυο αλλα πλεον θα ειμαι εδω συνεχεια..."

Της ειπα γλυκα και αυτη με εσφιξε πανω της...

Λυδια:Μ..Μονο εσυ το εχεις κανει αυτο...Μ..κονο εσυ με βοηθας τοσο πολυ...

Διαπηστωσε κλαιγοντας στην αγκαλια μου και εγω χαχανισα για να φτιαξω την ατμοσφαιρα...

Ιωνας: Μην το παιρνεις και πανω σου ψοθια...

Της ειπα χαχανιζοντας και αυτη εβγαλε ενα πνιχτο γελακι...

Λυδια:Ευχαριστω Ιωνα...

Ειπε καπως ντροπαλα και εγω χαχανισα...

Ιωνας:Χμ...ΚΑΛΑΑ κανεις επειδη εδω και 8 με 10 μερες ειμαι κλειδωμενος μαζι σου εδω...

Της ειπα για πλακα με μια παραξενη προφορα και αυτη γελασε...

Επειτα με κοιταξε με ενα μελαγχολικο βλεμα και εγω της χαμογελασα λυπητερα...

Ιωνας:Μην στεναχωριεσαι....Ο Αχιλλεας θα ςρθει οπου ναναι...Με την σχολη για το μεταπτυιχιακο ςχει γινει ενας χαμος και πρεπει να ειναι ολη την ωρα εκει για το αν θελει να εχει μια θεση τον Οκτωμβρη...

Ειπα και αυτη εγνεψς θετικα παραπονεμενη...

Ιωνας:Σε αγαπαει πολυ...Δεν εχω ξαναδει ανθρωπο τοσο τρελαμενο για καποιου την παρτη...Οποτε μην αγχωνεσαι...Και αυτος δεν ξερεις ποσες φορες μου λεει πως δεν θελει να λειπει αυτες τις μερες για να ειναι διπλα σου...

An Unexpected SequelWhere stories live. Discover now