{Κεφ 26}

4.5K 593 185
                                    

Ελπιδας Pov...

Αρης:ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΕΛΠΙΔΑ...Ειναι ανωφελο...ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ...ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ...Δεν ξερεις ποσο σοβαρο ειναι αυτο...

Μου φωναξε...

Ελπιδα:ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ?

φωναξα...Αυτος ξεφυσηξε και με κοιταξε στα ματια...

Αρης:Στον Αλεξ εκαναν πολλες περισσοτερεε ενεσεις αποτι εμενα ελπιδα...Αυτο σημαινει πως ο πονος που νιωθει δεν θες να τον φανταστεις...

Αρης:ΤΟΣΕΣ ΕΝΕΣΕΙΣ ΣΕ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ κανονικα θα τον σκοτωναν...Οποιος του τις εκανε...Δεν ειχε ιδεα απο ναρκωτικα...Αυτο που του εκαναν τον εκαναν να τρελενεται Ελπιδα...

Αρης:Και ετσι οπως τον ειδα το πρωι εχει σιγουρα παρει και αλλη φορα κατι...Και αρκετη ποσοτητα...Ετσι οπως ηταν σημερα γινεται καποιος με το που αρχιζει επειτα απο 10 μερες...Οχι μεσα σε 3...

Ελπιδα:Δη..δηλαδη...

Ψελισα...

Αρης:Το Οτι Δεν εχει πεθανει ειναι απλα θαυμα...Κ...κΑι ειδικα η περιοδος που το επαθε ειναι η χειροτερη...

Ειπε και εβαλε το προσωπο του στις παλαμες του...

Ελπιδα:Γιατι?

Τον ρωτησα και δεν απαντησε..

Ελπιδα:ΓΙΑΤΙ ΑΡΗ?

Φωναξα και τοτε με κοιταξε και τα ματια του ηταν κοκκινα...

Αρης:Γιατι εχασε καποιον...Και τοτε δεν ξερεις ποσο δυσκολο ειναι να ξεκοψεις...Ε..εγω μολις ειχα χασει την Γκαμπριελα...Και δεν φανταζεσαι πως ημουν...

Αρης:Ενιωθα πως την εβλεπα...Εβλεπα πραγματα που δεν ισχυουν...ΠΟΥ ΔΕΝ υπαρχουν...

Αρης:Την εβλεπα παντου...Κ..και ενιωθα να μου μιλαει...Ημουν κατεστραμμενος...Κ..και οταν αρχισα να μιλαω με κοσμο ξανα...Ο Κωστας ηταν εκει...Οσο ηταν διπλα μου προσπαθουσα να αντισταθω...Αλλα οταν εμενα μονος μου..Τοτε δεν με κραταγε τιποτα...Δεν μπορουσα να συγκρατηθω...Πες το ο πονος...Πες το οτι ηθελα να δω κατι ΠΟΥ ΔΕΝ υπηρχε...Ηταν εθισμος παντως...

Σηκωσε το κεφαλι του και μερικα δακρυ κυλουσαν απο τα ματια του..

Αρης:Τον κατεστρεψε Ελπιδα...Ηταν οτι χειροτερο μπορουσε να του κανει...Γ..γιατι αν νιωθει οτι ενιωθα τοτε...Δεν θα μπορει να σταματησει...

Αρης:Εμενα μου πηρε εναν γαμημενο χρονο και παραπανω να το ξεπερασω...Και φαντασου και πως υστερα απο 17 χρονια ακομα εχω θεμα στο να σταθω απεναντι τους και να μην θελησω να δοκιμασω...

An Unexpected SequelWhere stories live. Discover now