Αλεξ Pov
Μπηκαμε μεσα στην καφετερεια και τα ματια μου καρφωθηκαν πανω σε καποιους...Κατι που με εκανε να μοιαζω με τις μηχανες με τους στοχους στα καρτουν...
Στοχος εντοπιστηκε και....
Αλεξ:ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Ειπα ρουφωντας τον αερα δυνατα...Η αθηνα τρομαξε και γυρισε να με κοιταξει...
Αθηνα:Αλεξ...Τι επαθες?
Με ρωτησε τρομαγμενγ και αρχισε να με πιανει στο στερνο νομιζοντας πως επαθα κατι...
Σηκωσα το χερι μου εδειξα τον Ιωνα με αυτη την κοπελα που καθονταν και γελαγαν σε ενα γωνιακο τραπεζι σαν αυτα μωρα...
Η Αθηνα ακολουθησε το χερι μου με το βλεμα της και τους ειδε...
Αθηνα:Ναι...Τι?
Με ρωτησε διχως να καταλαβαινει...
Τοτε πηρα τις παλαμες μου και τις ετριψα σατανικα ενω αναπηδησα κανοντας διαβολικο γελιο...
Αλεξ:Χεχεχε....Ο Ιωνας βρηκε γκομενα...Ο ιωνας βρηκε γκομενα...
Ελεγα σαν μωρο...Και η Αθηνα γελαγε..
Αθηνα:ΗΛΙΘΙΕ Βλακοειδες....Το οτι πινει καφε με καποια στην καφετερεια δεν σημαινει πως βρηκε γκομενα...
Ειπε και εγω τις εγνεψα αρνητικα...
Αλεξ:Δαυτη να μου τον ξελογιασει θελει...Ο Ιωνας...Σιγα μην επινε καφεδακι με μια καινουργιο πρωτη μερα στην καφετερεια αν μονο ηθελε πηδημα..
Αλεξ:Κατι του εχει κανει εκεινη η παλιομαγισσα...Μμ κοιτα να δεις...Αν μου τον ξελογιασει θα της πω εγω...Αα και αν τολμισει και τον πληγωσει...Ε ρε κατι ΜΗΝΗΣΑΡΕΕΕΕΣΣ που θα πεσουν...
Ειπα κοιτοντας τους και η αθηνα ειχε σκασει στα γελια..
Αθηνα:Να σου πω Αλεξ ειδαι σιγουρα straight γιατι πολυ ζηλια βλεπω εδω...Βρε μπας και το γυαλιζεις το πομολο?...Ελα πες τα ολα στην φιλη Αθηνουλα..
Μου ειπε και την κοιταξα δολοφονικα..
Αλεξ:Αν αμφιβαλεις για το ποσο straight ειμαι μπορω να παμε στο μπανιο για 10 λεπτα και να στο αποδειξω...
Της ειπα σοβαρα και αυτη με κοιταξε δολοφονικα...
Αθηνα:Αηδιαα...ΑΘΛΙΕ...
Φωναξε και γελασα...
Αλεξ:Χεχεχε παμε να μαθουμε ποια θα ειναι η νυφη μου..
YOU ARE READING
An Unexpected Sequel
Teen FictionΗ συνεχεια του "10 Simple Ways To Become A Badgirl" Πλεον ο πρωταγωνιστης μας ειναι ο Αλεξ... Εχοντας μοιασει στον πατερα του ειναι το badboy και ο player του σχολειου...Ειναι δημοφιλης και σχεδον ολο το σχολειο ειτε τον ζηλευει ειτε θελει να κανει...