{Κεφ 5}

5.7K 668 110
                                    

Αθηνα:Μπαμπακα δεν αντεχω αλλο εδω...

Ειπα κλαιγοντας...Αυτος με εσφιξε στην αγκαλια του και μου απαντησε...

Γιαννης:Δ..δεν μπορω να κανω κατι μικρη μου...Αν μπορουσα δεν θα σας αφηνα ποτε μου...

Ειπε κλαιγοντας...Τοτε απομακρυνθηκα απο την αγκαλια του και τον κοιταξα στα ιδια μας ματια...

Αθηνα:Μπαμπα δεν το θελω αυτο...

Ειπα κλαιγοντας..Αυτος με κοιταξε διχως να καταλαβαινει...

Γιαννης:Ποιο μικρη μου?

Με ρωτησε γλυκα...Τοτε αρχισα να κλαιω με λυγμους...

Αθηνα:ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΑΝ ΑΥΤΗ..

Ειπα κλαιγοντας ενω ουρλιαξα...Αυτοα με εβαλε στην αγκαλια του και μου ειπε..

Γιαννης:Ηρεμισε μικρη μου...Μην ξαναπεις ποτε σου κατι τετοιο...

Μου ειπε σφιγγοντας με στην αγκαλια του...

Γιαννης:Μην τολμισεις ΠΟΤΕ να ξανασυγκρινεις τον εαυτο σου μαζι της...

Μου ειπε και με εσφιγκε στην αγκαλια του...

Αθηνα:Ν..νομιζω πως εχω αρχισει να γινομαι σαν αυτη μπαμπα και δ..δεν θελω να γινει αυτο...

Ειπα κλαιγοντας..Τοτε τον αγκαλιασα σφιχτα και ψιθυρισα...

Αθηνα:Την σιχαινομαι...

Αυτος με απομακρυνε απο την αγκαλια του και με κοιταξε στα ματια πονεμενα και μου απαντησε ειλικρινα...

Γιαννης:Και εγω...Και εγω τη σιχαινομαι...

Γιαννης Pov (Ουτε αυτο νομιζω να το περιμενατε😉😂)

Flashback

Γιαννης:ΤΙΙ?

Νανσυ:Αυτο που σου ειπα...Ειμαι εγκυος..

Μου απαντησε αποτομα..Εγω γουρλωσα τα ματια μου..

Νανσυ:Μην κανεις ετσι απλα θα κανω εκτρωση και τελειωνουμε..Το εχω κανει αλλες 2 φορες..

Ειπε και γουρλωσε τα ματια της...Ενιωσα τον θυμο μου να βραζει...Πηγε να σηκωθει και την αρπαξα απο τον καρπο...

Γιαννης:ΣΕ οποιου αλλου μαλακα παιδι το ειχες κανει...ΣΤΟ ΔΙΚΟ μου δεν θα ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ...

Ειπα φωναζοντας...Αυτη γουρλωσε τα ματια της και ειπε...

Νανσυ:Και τι ακριβως θες γιαννακη?Θες να γινεις μπαμπακαα σε ενα μιξιαρικο?...Ειμαστε μονο 17...Δεν μπορουμε να κανουμε κατι τεροιο...

An Unexpected SequelWhere stories live. Discover now