{Κεφ 10}

5.2K 636 214
                                    

Λοιποον...Σκεφτηκα να αρχισω εναν διαγωνισμο...Ή κατι τετοιο...Σκεφτομαι ο Ιωνας να βρει καποια κοπελα μονιμα σε λιγο καιρο...Και ετσι ειπα πως μιας και μερικες αποτι βλεπω στα σχολια τους αρεσει ο Ιωνας...Ειπα να κανω κατι σαν διαγωνισμο και να βαλω το ονομα της για κοπελα του Ιωνα...

Πειτε μου τη γνωμη σας...Και αν δω πως σας αρεσει ο διαγωνισμος θα αρχισει απο το επομενο κεφαλαιο...Εκει θα σας πω και τι "πρεπει" να κανετε αν θελετε να ονομαστειτε η κοπελα του Ιωνα...

Αφηστε ενα σχολιο εδω⬇και πειτε μου αν θελετε να γινει διαγωνισμος😚😚😚

[...]

Πω ρε πουστη μου αυτος ο πονοκεφαλος πρωινιατικα δεν αντεχεται...

Σκεφτομουν ενω περπατουσα προς την αυλη ετσι ωστε να βρω τον αλλο τον μαλακα...Ναι μωρε τον Ιωνα...Καλα καταλαβατε...

Καθως περνουσα μπροστα απο τις κοριτσιστικες τουαλετες ακουσα λυγμους και κλαμματα...Καπου το ειχα ξανακουσει αυτο...

Μπηκα μεσα ανησυχοντας για το τι θα δω...Με το που μπηκα ομως μεσα οι τουαλετες ηταν αδειες...Ετσι αρχισα να τσεκαρω αν υπηρχαν κλειστες πορτες...

Ολες ηταν αδειες εκτος απο την τελευταια της οποια η πορτα ηταν κλειστη και οταν την πλησιασα οι λυγμοι ακουγονταν ολο ενα και πιο εντονοι...

Δθχως δευτερυ σκεψη ανοιξα την πορτα και αυτο που ειδα εκανε την καρδια μου να χασει εναν χτυπο...Πρωτη φορα το επαθα αυτο...

Ειδα την Λυδια να εχει πεσει στο πατωμα και να εχει παρει το καπακι της τουαλετας αγκαλιας...Εκλαιγε με λυγμους ενω τα πραγματα της ηταν παρατημενα συο πατωμα...Τα μανικια της ηταν ανεβασμενα και ειδα πως στα χερια της υπηρχαν μερικα ασπρα σημαδια...Σαν να ηταν παλιες γρατζουνιες...Αλλα αυτο που με τρομαξε ηταν πως ολοι της οι καρποι ηταν γεματοι...Δεν μπορουσες μα αντικρισεις καποιο σημειο που δεν υπηρχε αυτο το σημαδι...

Διπλα της ηταν ακουμπισμενο ενα ροζ τετραδιο που μεσα του βρισκοταν ενα στυλο...

Με το που αντιληφθηκε την παρουσια μου πεταχτηκε και με κοιταξε τρομαγμενη...Τα ματια της ηταν κοκκινα και πρισμενα...Μαυροι κυκλοι ειχαν δημιουργηθει ακριβως απο κατω τους....

Με κοιτουσε και απο τα ματια της μπροουσα να καταλαβω πως ηταν...ηταν δυστυχισμενη...Και πονουσε...

Πηγα να την πλησιασω αλλα αυτη απομακρυνθηκε κολλοντας τον εαυτο της στη γωνια και μου ειπε κλαιγοντας...Βασικα σπαραζοντας...

An Unexpected SequelWhere stories live. Discover now