Ετσι οπως αρχισαμε να περπαταμε προς την εξωπορτα του σχολειου αφου εγινε οτι εγινε με τους αλλους και διχως να μιλησουμε πηγαμε να φυγουμε...
Ξαφνικα περασε απο διπλα μας ο γερος καθηγητης φυσικης...Ο μπαμπας μου τον ειδε και σηκωσε το φρυδι του ειρωνικα και κοιταξε τη μανα μου και την σκουντηξε δειχνοντας τον...Διχως να προλαβει να πει τιποτα η μανα μου ο πατερας μου φωναξε...
Αρης:Κυριε Καθηγητα?...Σας ελειψα?
Του φωναξε και τοτε ο καθηγητης γυρισε το κεφαλι του και τον αντικρισε...Γουρλωσε τα ματια του αρχικα...
Αρης:Τι καλος...Ειδες ποσο του ελειψα...Δεν μπορει χωρις εμενα...
Ειπε με ειρωνικο υφος στην μανα μου....
Καθηγητης:Παπαδοπουλε?
Αναφωνξσε καπως εκπληκτος...
Αρης:Με σαρκα και οστα...Ελατε...Πειτε πως σας ελειψα...Μην με ντρεπεστε εμενα...Μα εμενα?Το καμαρι σας?
Ειπε και τον κοιταξε σατανικα και παραλληλα πονηρα...
Καθηγητης:Ιδιος και απαραλλαχτος...
Μονολογησε ο καθηγητης...
Αρης:Ε...Τι να κανουμε κυριε καθηγητα...Δεν αλλαζουν οι ανθρωποι...
Ειπε και γελασε πνιχτα...Τοτε ο καθηγητης της Φυσικης γυρισε και κοιταξε τη μανα μου και τοτε ηταν που παιζει να επαθε το εγκεφαλικο...Αχ παει...Κλαφτε τον....
Καθηγητης:Κω..σταντινι..δου?
Ειπε μην μποροντας να το πιστεψει..Η μανα μου τον κοιταξε καλα καλα....Και εγνεψε θετικα...
Καιηγητης:Περιμεντε...Εσυ εισαι η μητερα του Αλεξ?
Ειπε και εδειξε εμενα...Τοτε τον κοιταξα πονηρα και ειπα στο αυτι του πατερα μου με μια αστεια φωνη...
Αλεξ:Για ενενα μιλαει...
Ο πατερας μου γελασε πνιχτα και τοτε ο καθηγητης και η μανα μου εστρεψαν το κεφαλι τους προς το μερος μαα...Ο πατερας μου τον κοιταξε και του ειπε...
Αρης:Κατι προσωπικα μας....Και μην μου πειτε πως απαιτητε να μαθαιτε γιατι ξερετε πολυ καλα την απαντηση...
Ειπε προσπαθοντας να καλυψει τα γελια του...Ο γερος καθηγητης ηταν ετοιμος να σκασει...Η φατσα του ηταν κατακοκκινη σαν ντοματα και μονο που δεν εβγαζε αερα απο τα αυτια του...Ο πατερας μου οπως και εγω εαστσν ετοιμοι να σκασουμε στα γελια...Ο πατερας μου ειδικα...Ειχε βαλει το χερι του στο στομα του για να πνιξει τα γελια του...Τον πλησιασα στο αυτι και του ειπα...
YOU ARE READING
An Unexpected Sequel
Teen FictionΗ συνεχεια του "10 Simple Ways To Become A Badgirl" Πλεον ο πρωταγωνιστης μας ειναι ο Αλεξ... Εχοντας μοιασει στον πατερα του ειναι το badboy και ο player του σχολειου...Ειναι δημοφιλης και σχεδον ολο το σχολειο ειτε τον ζηλευει ειτε θελει να κανει...