{Κεφ 6}

5.8K 634 248
                                    

Αλεξ Pov

Επειτα απο 4 ημερες

Οι μερες περνουν αρκετα...περιεργα...Ο Πανος εχει ψιλοαπομακρυνθει απο την παρεα...Ο Ιωνας απο την αλλη ειναι ο μονος που ειμαι αυτες τις μερες...

Η Λυδια...Δεν εχει ερθει δυο μερες στο σχολειο...και αυτο με εχει καπως ανησυχησει...Γιατι γινεται ολο αυτο?Γιατι ολα αυτες τις 4 μερες εχουν γαμηθει?

ΚΑΙ η Αλλη...Θα κανει ΟΤΙ μαλακια για να με εκνευρισει...ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ...Θεε μου καμια μερα θα την παρω και θα την πνιξω σε μια γωνια του σχολειου...Θα τυλιξω τα χερια μου γυρω απο τον κοκκαλιαρικο λαιμο της και θα την στραγγαλισω με τα ιδια μου τα χερια...Που θα πιασει η καριολα την οικογενεια μου στο βρωμοστομα της...

Ξαφνικα εκει που βρισκομουν στον κοσμο μου ενα εντονο σπρωξιμο στον ωμο μου με ξυπναει απο τον λυθαργο μου...Γυρναω το κεφαλι μου και βλεπω τον Ιωνα να καθεται διπλα μου και να με κοιταει με γουρλωμενα ματια...

Ιωνας:Μαλακα με τρομαζεις πρωινιατικα..

Μου ειπε και εγω τον κοιταξα διχως να καταλαβαινω...

Ιωνας:Τι στεφτοσουν ρε μαλακα και το βλεμα σου εγινε το βλέμμα του τρελού με το τσεκουρι?

Με ρωτησε γουρλωνοντας τα ματια..Τοτε προσθεσε..

Ιωνας:Ο Jack που ειχε βλεμα τρελου τσεκουρακια λιγοτερο απο εσενα επειθε...

Μου ειπε και γελασα πνιχτα..

Αλεξ:Ρε μαλακα δεν ξερω..Αυτες τις μερες...νιωθω πως κατι κακο θα γινει...

Ειπα και εδειξα σκεπτικος...Ενιωθα λιγο περιεργα αυτες τις τελευταιες μερες...Δεν ξερω πως να το εξηγησω ακριβως αλλα...ηταν ενα περιεργο συναισθημα...

Ιωνας:Μην κανεις ετσι ρε μαλακα...Οι γκομενες τα λενε αυτα και στο τελος δν γινεται τπτ...Μην ανησυχεις...

Μου ειπε και εγω εγνεψα θετικα βαζοντας τα ποδια μου πανω στο θρανιο...

Επειτα απο λιγη ωρα

Μολις χτυπησε το κουδουνι για εξω...ΕΠΙΤΕΛΟΥΥΣ...

Μαζεψαμε εγω κ ο Ιωναα τα πραγματα μας και βγηκαμε στους διαδρομους...Αρχισαμε να περπαταμε προς την αυλη ωσπου την ειδα την παλιοπουτανα να καθεται στο πατωμα μονη της με την πλατη της στα ντουλαπακια και να με κοιταει με ενα στραβο χαμογελο...Στρυφογυρισα τα ματια μου και προσπαθησα να την προσπερασω διχως να πω τιποτα...

An Unexpected SequelWhere stories live. Discover now