Απλα μου αρεσε παρα πολυ αυτο το τραγουδι...Βασικα λατρευω The neighbourhood....
Αλεξ pov
Τελικα...Ημουν Πολυ μαλακας για να το πιστεψω...
Ημουν και Ειμαι ΑΚΟΜΑ ο μεγαλυτερος μαλακας...Ο μεγαλυτερος ξεφτυλας που υπαρχει...
Καθομουν και Με μισουσα...ΜΕ ΜΙΣΟΥΣΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ...Πιστευα πωα φταιω Εγω για ολα...
Ο Αλεξ ειναι πολυ ξεχωριστος...Αλλα οχι για να τον αγαπησω...Πφ...αναρωτιεμαι αν καποια ποτε με αγαπησει κανονικα...Αλλα ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΛΕΩ...
ΚΑΘΟΜΟΥΝ και εκλαιγα...Καθομουν και ποναγα...ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΠΙΣΣΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΜΑΛΑΚΑΣ...
Και ολα αυτα γιατι?...Γιατι ΕΚΑΝΑ ΠΛΑΤΕΣ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΚΟΜΕΝΟ ΤΗΣ...
Και τωρα...Πρεπει να τους τρωω στη μουρη καθε γαμημενη μερα...Να φασωνονται...Να φιλιουνται....
ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝ ΑΛΛΟΥ...
Ακομα και σημερα...Την πρωτη μερα του σχολειου επειτα απο τα Χριστουγεννα...Που ολοι την κοιτανε σαν να ειναι φαντασμα...Αυτη Ακομα και το πρωι πρωι φιλιοταν με τον γκομενο στην καγκελιπορτα του σχολειου...
Και ο Αλεξ...Ο Αλεξ καθοταν και...Και ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΟΥΝ ΜΑΛΑΚΑ...ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΣΦΕΡΕ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΛΥΣΕΙ...
Και εγω τωρα τι κανω?...
Η Λυδια...Στελνει μηνυματα με τον γκομενο..Η Αθηνα...Πφ...Εχει παει και χαζογελαει με τον Κιμωνα..Ο Ιωνας...Με την Βαλ κολλιτσιδα...
Και εγω ο μαλακας καθομαι μονος μου παρατηροντας τους παντες...
Ο ΜΑΛΑΚΑΣ που εθιστηκε για ενα ψεμα....Για μια ΚΑΡΙΟΛΑ...
Που επειτα ΑΠΟ οτι εχω κανει για να την βοηθησω....ΕΚΕΙΝΗ με κατεστρεψε...Και παραλιγο να με σκοτωσει...
Α...αν δεν ηξερα πως οτι εγραφε ηταν απλα ΠΑΠΑΡΙΕΣ δεν θα ειχα θεμα με το να ειναι εδω...
Αλλα πλεον...Νιωθω αηδια για τα παντα...Δεν ξερω...Ειναι κατι περιεργο...
Νιωθω τοσο Ηλιθιος...Τοσο ΓΑΜΗΜΕΝΑ ηλιθιος...
Το κουδουνι για σχολασμα χτυπησε και σηκωθηκα απο το παγκακι περπατωντας προς την καγκελοπορτα...
Εκει καταλαθος σκουντηξα την Λυδια και δεν ειπα τιποτα...Αυτη γυρισε να με κοιταξει και ειπε...
Λυδια:Ευχαριστω...
Ειπε κρυα και γυρισα να την κοιταξω με ενα τοσο ψυχρο βλεμα...Δεν ειχα ξανακοιταξει ποτε ετσι ανθρωπο...
YOU ARE READING
An Unexpected Sequel
Teen FictionΗ συνεχεια του "10 Simple Ways To Become A Badgirl" Πλεον ο πρωταγωνιστης μας ειναι ο Αλεξ... Εχοντας μοιασει στον πατερα του ειναι το badboy και ο player του σχολειου...Ειναι δημοφιλης και σχεδον ολο το σχολειο ειτε τον ζηλευει ειτε θελει να κανει...