Το τραγουδι ασχετο απλα μου αρεσει😂❤❤Ελπιδα:ΓΙΑΝΝΗ?
Ειπε η μανα μου στον πατερα της Αθηνας και αυτος εμεινε να τους κοιταει με γουρλωμενα ματια...
Τοτε ο πατερας μου φωναξε αγανακτισμενος...
Αρης::ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?
Ξαφνικα ακουστηκε η φωνη του μαλακα του καθηγητη...
Καθηγητης:Σας παρακαλω κυριε παπαδοπουλε...Μην μιλατε ετσι...Τωρα καταλαβαινω γιατι εχει τετοια διαγωγη ο γιος σας...
Ειπε στον πατερα μου και τοτε ο πατερας μου τον κοιταξε εξαγριωμενος...Και τοτε του ειπε με ενα εριωνικο χαμογελο...
Αρης:Ακου να σου πω...Αυτη τη στιγμη εχουμε ΠΟΛΥ πιο σημαντικα πραγματα να ασχοληθουμε απο ΟΤΙ λες εσυ...Αυτη τη στιγμη δεν εχεις ΙΔΕΑ τι εχει γινει...Για αυτο αν δεν θες να φυγεις αυτη τη στιγμη απο το σχολειο ΒΟΥΛΩΣΕ το για 5 λεπτα...
Ο πατερας μου ηταν εκτος ελεγχου...Κοιταξε ξανα τον πατερα της Αθηνας και φωναξε...
Αρης:ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΕΔΩ?
Φωναξε και ηταν ετοιμος να του ορμιξει...Τοτε ο Πατερας της Αθηνας εδειξε να νευριαζει και αυτος...
Γιαννης:ΜΕ καλεσε το σχολειο για την κορη μου εσυ τι στον πουτσο κανεις Εδω ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ?
Φωναξε...Ο Πατερας μου εδειξε να εχει βγει εκτος ελεγχου...
Αρης:Ξερεις εχω και εγω παιδι...
Και τοτε εδειξε να το σκεφτεται λιγο και τον κοιταξε με γουρλωμενα ματια...
Πριν προλαβει να πει κατι ακουστηκρ ηχος απο τακουνθα και γυρισαμε ολοι προς τον διαδρομο...Ερχοταν μια αρκετα πουτανα θα ελεγα απο τον τροπο που ηταν ντυμενη...Φοραγε ενα μαυρο κοντο κολλητο φορεμα και ψηλα τακουνια...Φαινοταν γυρω στα 28 καπου εκει...Ηταν πολυ εντονα βαμμενη και απο την εκφαρση του προσωπου της φαινοταν νευριασμενη...Μας πλησιασε και σταθηκε απο την πλευρα της Αθηνας...
"Γιατι με καλεσατε εδω εμενα?"
Ρωρησε νευριασμενη...Τοτε ηταν που η μανα μου με τον πατερα μου γουρλωσαν και οι δυο τα ματια τους...
Ελπισα:Μην μου πεις πως...
Ψελισε η μανα μου μην μποροβτας να το πιστεψει...
Νανσυ:Τι εγινε φυτο...Σου ελειψα?
Τοτε συμπερανα πως αυτη ηταν η πουτανα που εκανε την ζωη της μανας μου μια κολαση...Με το που την ειδα...Και την ειδα να αποκαλει τη μανα μου ετσι ενιωσα τα λαμπακια μου να χτυπουν κοκκινο...
VOCÊ ESTÁ LENDO
An Unexpected Sequel
Ficção AdolescenteΗ συνεχεια του "10 Simple Ways To Become A Badgirl" Πλεον ο πρωταγωνιστης μας ειναι ο Αλεξ... Εχοντας μοιασει στον πατερα του ειναι το badboy και ο player του σχολειου...Ειναι δημοφιλης και σχεδον ολο το σχολειο ειτε τον ζηλευει ειτε θελει να κανει...