{Kεφ 43}

5.8K 550 255
                                    

Αλεξ Pov

Με κοιταξε σαν κουταβι στεναχωρημενη και ειπε σαν μωρο παιδι...

Αλεξ:Τι εγινε παλι μικρη?

Την ρωτησα και με κοιταξε βαθια στα ματια με αυτο το κουταβιστικο βλεμα..

Αθηνα:Ο πατερας της Βαλ δεν την αφηνει να βγουμε σημερα...

Ειπε και γελασα...Αυτη επεμενε και με κοιτουσε σαν παραπονεμενο παιδακι...

Αλεξ:Ωωω ελα εδω παραπονεμενο κοριτσακι...

Της ειπα και την εχωσα στην αγκαλια μου...

Τοτε ακουστηκε ξεροβιξιμο...

Ιωνας:Get a room...

Ειπε τσαντισμενος και τον κοιταξα με νοημα...

Αλεξ:Ζηλευειςςςς Ιωνακο?...Αφου εχεις τη Βαλ...

Του ειπα και τοτε .ε κοιταξε πονεμενα...

Ιωνας:Δεν την εχω...Συνεχεια μου το γυρναει σε "Εισαι ο καλυτερος φιλος που ειχα ποτε μουυ"

Ειπε τσιριζοντσς σαν κοριτσι και ακουμπισε την πλατη του στον καναπε..

Ιωνας:ΜΙΑ γαμημενη φορα ειδα καποια διαφορετικα...Και αυτη...Με εχει χεσμενο...

Ειπε κλαψουριζοντας και επειτα με κοιταξε πονεμενα...

Ιωνας:Δεν μου καθεται ρε Αλεξ...Και δεν το εννοω κυριολεκτικα μονο...Εννοω πως η τυπισσα με εχει γραμμενο...

Ειπε και ξεπλωσε απελπισμενος στον καναπε...

Ιωνας:Ειμαι καταραμενος...Δεν εξηγειται αλλιως...

Ειπε απελπισμενος κοιτοντας το ταβανι..

Ιωνας:Ο πατερας μου με μισει...Η μανα μου πηγε να μου βαρεσει ενεση οταν ημουν 5 χρονων...Για 8.5 χρονια περασα τη ζωη μου κλεισμενος σε μια ντουλαπα...Κλαιγοντας ενω το αιμα απο τις πληγες και τα χτυπημαρα ετρεχε...Ο αδερφος μου..Το ΜΟΝΟ στηριγμα μου τοτε...Με παρατησε μονο μου με εκεινους για 3.5 χρονια...

Ειπε ενω η φωνη του ηταν διχως κανεναν χρωματισμο..

Ιωνας:Ηρθα εδω μονο και μονο για να σωσω εναν μαλακα...Εναν ΠΟΥΣΤΗ που με την πρωτη ευκαιρια με παρατησε...

Ιωνας:Ολοι οι τωρινοι ψευτικοι συγγενεις μου με κοιτανε με μισο ματι πιστευοντας πως ειμαι το μπασταρδο απο το ορφανοτροφειο...Με θεωρουν ολοι ενα τιποτα...Εναν αλητη με τατουαζ...

Ειπε γελοντας πονεμενα ενω κοιτουσε το ταβανι...

Ιωνας:Καθε φορα που ερχονται στι σπιτι...Οι ψευτογονεις μου...Οσο και αν λενε πως νοιαζονται για εμενα...Οσο και αν με προσβαλουν οι αλλοι....Κανουν τα στραβα ματια...

An Unexpected SequelWhere stories live. Discover now