Ειμαστε πλεον στο νοσοκομειο...Δεν ξερω τι ωρα ειναι ή ποση ωρα ειμαστε εδω...
Καθομαστε στις θεσεις αναμονης και κανενας γιατρος δεν μας εχει ενημερωσει...
Εχω πει στον Ιωνα τι εγινε...Και μου ειπε πως κατι συγγενεις των θετων γονιων του ειχαν ερθει σπιτι και τον ηθελαν εκει...Αλλα μολις εμαθε τι εγινε μου ειπε κατευθειαν...
"ΣΕ λιγα λεπτα ειμαι εκει...Και ας γαμηθουνε ολοι εδω μεσα"
Ειπε και μου το εκλεισε...
Τα δακρυα μου δεν εχουν παψει να τρεχουν...Οπως και ολων εδω...
Εγω καθομαι απομακρυσμενη απο τους αλλους ενω εχω βαλει τα γονατα μου στο στερνο μου...
Ο πατερας του Αλεξ φαινεται να ποναει τοσο μα τοσο πολυ...Αλλα προσπαθει να ειναι δυνατος λογω του οτι η μαμα του κοντευει να παθει κριση πανικου απο τοσο πολυ κλαμα...
Δεν μπορει να ανασανει καλα...Και αυτος προσπαθει να την καθησυχασει...
Ο πατερας μου και ο Αλλαν ο νονος του Αλεξ....Ηταν καποτε κολλητοι και ο πατερας μου καθησυχαζει τον Αλλαν...Ενω τα εχουν καπως βρει προς το παρον...
Εγω απλα...απλα δεν μπορω να το πιστεψω...Δ..δεν ΘΕΛΩ να το πιστεψω...
Ξαφνικα η πορτα της αιθουσας αναμονης ανοιγει αποτομα και εμφανιζεται απο εκει ενας Ιωνας που ειναι σκατα...
Δακρυα κυλανε απο τα ματια του και μια πονεμρνη εκφραση επικρατει στο προσωπο του...Με το που μας ειδε ολους ετσι καταλαβε πως τα πραγματα δεν ηταν καθολου καλα..
Ετρεξα εκει και τον πηρα μια αγκαλια ενω αρχισα να κλαιω στο στερνο του...
Αυτος εκλαιγε και με ςσφιξε πανω του...
Ιωνας:Π..πες μου πως σας ει..ειπαν ο..οτι θα γινει καλα?
Ρωτησε κλαιγοντας και εγω για απαντηση εβγαλα εναν λυγμο...
Με απομακρυνε απο την αγκαλια του και πλησιασε τους αλλους...Εγω ημουν διπλα του και κοιτοντας τον πατερα του Αλεξ ειπε...
Ιωνας:Π..πες μου πως θα γινει καλα και ηταν απλα ενα μικρο επεισοδειο...ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ...
Ειπε κλαιγοντας και ο πατερας του Αλεξ γυρισε να δει τον Ιωνα με ενα
πονεμενο βλεμα...Τοτε ο Ιωνας σαν να καταλαβε πως υπαρχει περιπτωση να μην καλυτρρευσουν τα πραγματα και τα ματια ου γουρλωσαν και κοιταζε τους παντες διχως να μπορει να το πιστεψει...
YOU ARE READING
An Unexpected Sequel
Teen FictionΗ συνεχεια του "10 Simple Ways To Become A Badgirl" Πλεον ο πρωταγωνιστης μας ειναι ο Αλεξ... Εχοντας μοιασει στον πατερα του ειναι το badboy και ο player του σχολειου...Ειναι δημοφιλης και σχεδον ολο το σχολειο ειτε τον ζηλευει ειτε θελει να κανει...