~Προλογος~

135 18 4
                                    



Βρισκόμασταν στο δωμάτιο του. Και φιλιόμασταν. Παθιασμένα.
Μου εβγαλε το τοπακι και ρίχνοντας μια ματια θαυμασμού στο περιεχόμενο.

Τραβηξα και εγω βίαια το πουκάμισο του να ανοίξει, με αποτέλεσμα να σπάσουν τα περισσότερα κουμπιά και άρχισα με τα χέρια μου να εξερευνώ το σωμα του. Συνεχίσαμε να φιλιόμαστε και φέρνοντας με πιο κοντα του βάθυνε το φιλι.

Μετα άρχισε με τα χέρια του να προσπαθεί να μου βγάλει τη φούστα φιλώντας ταυτόχρονα το στήθος μου.
Με το ενα μου χέρι οδήγησα το χέρι του στα κουμπιά που ηταν πάνω απο τον κωλο μου και αυτός δεν έχασε ευκαιρία να τον χουφτώσει, ενώ με το αλλο του ξεκουμπωσα το τζιν. Μέχρι που μείναμε και οι δυο μονο με τα εσώρουχα.

Συνεχίσαμε να φιλιόμαστε παθιασμένα και τότε πλησίασα αργα και προσεκτικά το χέρι μου στο λάστιχο του εσώρουχου μου βγάζοντας ενα μικρο ξυράφι και την κατάλληλη στιγμή του έκοψα τον λαιμό. Αίματα πετάχτηκαν παντου. Αυτα συμβαίνουν όταν κόβεις την καρωτίδα αρτηρία.

Σηκώθηκα απο πάνω του. Μάζεψα τα ρούχα μου απο το πάτωμα και τα πέταξα στο τζάκι του σαλονιού μαζι με την ξανθιά περούκα και τους καφέ φακούς επαφής που φοραγα. Μονο τα παπούτσια κράτησα, ηταν κατι μποτάκια με χοντρό τακούνι, τα οποία και φόρεσα. Ξαναπήγα στο δωμάτιο.
Άνοιξα την ντουλάπα του αφελους, αλλα σε καμία περιπτωση αθώου, θύματος μου και πήρα απο μέσα ενα καθαρό πουκάμισο και ενα παντελόνι, που μου ηταν τεράστια και τα φόρεσα. Τέλος έγραψα στον τοίχο με αίμα το γράμμα Ε και στην γωνία του το γράμμα W, άνοιξα μια πύλη και έφυγα απο εκει μέσα.

Και αυτός ειναι ο Πρόλογος 🤓

Κανονικά δεν θα ανέβαζα αλλα....

Το 1ο Κεφάλαιο θα ανεβεί αυριο όπως υποσχέθηκα😇

Αντίο κοριτσουδια 🤗

FallenWhere stories live. Discover now