"Αυτο ειναι το σπιτι του;" είπε εντυπωσιασμένη η Άντζελα.
"Κοιτά αυτη ειναι η διεύθυνση, και κρίνοντας απο τα φώτα και την μουσική... αυτο πρεπει να ειναι" είπα
"Ποιος νοιάζεται" είπε η Σάιλεντ και ξεκινήσαμε με εμένα μπροστά για να μπούμε μέσα στην τεράστια έπαυλη που εκτεινόταν μπροστά μας.
"Αχ μακάρι να μην πάθει κατι το αυτοκινητάκι μου εκει που το πάρκαρα μονο του, στα σκοτάδ-"
"Σκασε μωρε, μας έπρηξες με το αυτοκίνητο σου. Ούτε παιδί σου να ηταν δηλαδή..."
"Εγω παιδί δεν θα κανω ποτε!" Είπα αποφασισμένη.
"Καλα σταματήστε τωρα και οι δυο σας για να μη μας περάσουν για τρελές" είπε η Άντζελα και μπήκαμε μέσα απο την ανοιχτή πόρτα."Το ήξερα οτι θα ερχόσουν!" Μου είπε χαμογελαστός ο Χάρρυ. "Και έφερες και παρέα βλέπω! Καλώς ήρθατε. Ειμαι ο Χάρρυ"
"Εγω ειμαι η Άντζελα και απο εδώ η αδερφή μου Σάιλεντ" είπε ευγενικά η Άντζελα και η Σάιλεντ απλά ενευσε.Αφού δεν τον έβρισε τον άνθρωπο τυχεροί είμαστε.
Οι δίδυμες προχώρησαν προς τα μέσα και πήγα να τις ακολουθήσω αλλα ενα χέρι με σταμάτησε.
"Ακολούθησε με" μου είπε ο Χάρρυ και τον ακολούθησα.Φτάσαμε σε ενα δωμάτιο στον πάνω όροφο και ηταν θεοσκότεινα. Μέχρι που άνοιξε το φως. Αντανακλαστικά έσκυψα κάτω και κάλυψα τα ματια μου.
"Ειναι Ενταξει βρικόλακα!" Είπε μια παιχνιδιαρα φωνή.
Απομάκρυνα σιγα σιγά τα χέρια μου απο το πρόσωπο μου.
"Άαρον;" είπα και συνάντησα τα ματια του απέναντι στο δωμάτιο.
"Αυτοπροσώπως" είπα σαν κανένας διάσημος σταρ και έτρεξα κοντα του γελώντας και τον αγκάλιασα φιλώντας τον.
"Αχαμ" ακούστηκε μια φωνή απο δίπλα μου. Αυτη τη φορά γυναικεία. Και τότε πρόσεξα τα υπόλοιπα άτομα στο δωμάτιο.Δίπλα μου βρισκόταν η Ινω με την Θαλεια την Άννα και τον Χενρυ. Απο την άλλη μεριά καθόταν ενα άγνωστο αγόρι, ο Ρον και άλλοι δυο άγνωστοι.
"Γεια σας" είπα με προσποιητή ευγένεια. Τι σκατα κάνουν όλοι αυτοί εδώ. Και εμένα γιατι με έφεραν;
Τον λόγο πήρε ο Χάρρυ
"Λοιπον να σας συστήσω για όσους δεν γνωριζεστε. Απο τα αριστερά προς στα δεξιά ειναι ο Χενρυ, η Άννα, η Θαλεια, η Ινω, η Ερις, ο Άαρον, ο Τζέικομπ, ο Ρον, ο Ερικ και ο Γουίλιαμ"
"Γουιλ" επενέβη ο Γουιλιαμ. Χμμμμ
"Ναι. Τελος πάντων. Τωρα θα με ρωτήσετε γιατι σας μάζεψα όλους εδώ; η απάντηση ειναι απλη. Χρειαζομαι την βοηθεια σας"
YOU ARE READING
Fallen
ParanormalΜετα απο την ανακάλυψη της ταυτότητας της, περίμενε κανεις να αναλάβει τις ευθύνες που συνεπάγεται ο τίτλος της, και να αφήσει πίσω το παρελθόν της. Εκείνη όμως παει κόντρα σε κάθε κανόνα αρνούμενη να δεχθεί ο,τι της ανήκει... σε κάθε πτυχή της ζωή...