~Κεφαλαιο 18~

85 16 18
                                    


Βρισκόμουν στο δωμάτιο μου στην εστία της Ακαδημίας.

Καθομουν στο κρεβάτι, με ενα ζευγάρι δαντελωτά εσωρουχα.

Κάποιος ηταν στο μπάνιο μου.

ΠΟΙΟΣ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΜΟΥ?

Σαν να με άκουσε η πόρτα άνοιξε και μπόλικοι υδρατμοί ξεχύθηκαν απο το μπάνιο. Στην πόρτα στεκοταν... ουαου

Σταγόνες νερού έτρεχαν από το σωμα του. Μια λευκή πετσέτα στεκοταν στη μέση του βε του, ισα ισα για να κρύβει τα επίμαχα σημεία. Οι κοιλιακοί του... Αχ αυτοί οι κοιλιακοί...

Πέρασε τα χέρια του μέσα απο τα μαυρα μαλλια του, που είχαν μακρύνει και έφταναν στον σβέρκο του τωρα.

Σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε με αυτα τα καταπράσινα ματια.

"Δ-Δημήτρη;" γαμωτο τι σκατα;

τι σωματαρα ειναι αυτη θεε μου;

τι κοιλιακοί ειναι αυτοί;

τι αμαρτίες πληρώνω;

Καλα στο τελευταίο δεν θελω απάντηση

ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΣΕΞ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ

"Θα σταματήσεις να με κοιτας σαν ξερολουκουμο;" είπε εκείνος μειδιωντας.

"Δ-δεν σε κοίταξα σαν ξερολουκουμο..."

"Συνέχισε να το λες στον εαυτό σου αυτο μπας και το πιστέψεις πριγκίπισσα"

Έχασα το χρώμα μου. Που το ξερει αυτός;

"Τ- τι εννοείς;"
"Ε με τον σνομπ χαρακτήρα σου και την απόμακρη συμπεριφορά σου.." ουφφφ "...και ας μην ξεχνάμε οτι οι άλλοι παντα δίνουν και εσυ παντα περνεις"

"Οπα κάτσε λίγο! Τι εννοείς οι άλλοι παντα δίνουν και εγω παντα περνώ;"
"Να παρε-"
"Οχι μαλλον δεν έχεις καταλάβει. Δίνω τα παντα για τους φίλους μου και για όσους νοιάζομαι. Και στην τελική εσυ με ποιο δικαίωμα με κρίνεις;"
"Επειδη εισαι η κοπέλα μου ίσως;"

Οπα κάτσε λίγο κατι παει πολυ λαθος εδώ πέρα

"Ποτε έγινα η κοπέλα σου;" και τότε η διάθεση του άλλαξε εντελώς.
"Κοριτσακι μου τι σε κανει να πιστεύεις οτι ενα υποδεέστερο ον σαν εσένα θα μπορούσε να τα εχει με κάποιον σαν εμένα;"

Οκ κατι παει εντελώς λαθος εδώ πέρα...και δυστυχώς υπήρχε μονο ενας τρόπος να μάθω τι σκατα παει λαθος...

FallenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora