Ιθανς POVΜε το που ακούσαμε τα ουρλιαχτά της βασιλισσας μπήκαμε, εγω και άλλοι 14 φρουροί, μέσα στο δωμάτιο. Αλλα το θέαμα που ειδα δεν θα μπορούσε να με πιάσει περισσότερο απροετοίμαστο.
Η βασιλισσα αιωρούνταν κολλημένη στον τοίχο ακινητοποιημένη, με μελανιασμένα άκρα.
Και μπροστά της βρισκόταν μια κοπέλα, με μαύρα στενά ρούχα, μπότες με χοντρό τακούνι, και μια μαύρη κοτσίδα. Κατι μου θύμιζε αλλα δεν ήμουν σίγουρος."Ακίνητη! Εισαι περικυκλωμένη!" Είπε ο αρχηγός της φρουράς στην κοπέλα αλλα εκείνη δεν τον άκουσε.
"Γιατι δεν με αγάπησες όπως αγαπούσες την Ελισαβετ; Γιατι;" Είπε η κοπέλα εξαγριωμένη. Και τότε κατάλαβα οτι ηταν η Ερις.
"Γιατι δεν εισαι παιδί μου! Και ποτε δεν θα εισαι! Σε μισώ! Και σου φέρθηκα όπως ακριβως άξιζε σε ενα τέρας!" Είπε φωνάζοντας η βασιλισσα.
Μα γιατι να ειναι παιδί της; Τι συνέβαινε εδώ;"Δεν το ήξερες αυτο απο την αρχή!" Είπε καταπίνοντας εναν λυγμό "ήμουν μωρο γαμωτο και εσυ έκανες πειράματα πάνω μου! Δεν ήμουν τέρας, εσυ με έκανες! Γιατι;" φώναζε πλέον.
"Γιατι ήσουν ολόιδια με τον γιο μου. Με τον μικρο μου Αλέξανδρο. Γιατι του έμοιαζες και δεν μπορούσα να το αντέξω!" Φώναξε και εκείνη.
"Σημαδέψτε!" Διέταξε τους τοξότες ο αρχηγός. "Πυρ!" Όμως τα βέλη απλά ξανά επέστρεψαν πίσω σε αυτούς που τα έριξαν. Και τότε όλοι γονατίσαμε κάτω απο εναν πόνο στο κεφάλι μας.
"Εσυ σκοτωσες τον Λουσιαν;" είπε κοιτώντας την στα ματια. Ποιον Λουσιαν;
"Ναι" είπε ξεπνοα η βασιλισσα. Αν δεν σταμάταγε συντομα η Ερις, η βασιλισσα θα πέθαινε.
"ΓΙΑΤΙ?" Ουρλιαζε τωρα.
"Γι-γιατι ηξ-ξερε π-παρα πολ-λα" είπε και λιποθύμισε.
Και τότε φάνηκε να παρατηρεί οτι υπήρχαν στρατιώτες γύρω της. Μας κοίταξε απολογητικά, αλλα στην πραγματικά τα πλυμμηρισμενα ματια της ηταν χαμένα στις σκεψεις τους.
Μπορούσα να νιώσω δυο κυρίως αισθήματα. Τον πόνο και την προδοσία.
Και τότε άνοιξε μια πύλη. Και πέρασε απο μέσα.
Μπορουσε να ανοίξει δικές της πύλες;
Όλοι οι φρουροί έτρεξαν προς την βασιλισσα και μετα απο εναν μικρο χαμό την μετέφεραν στο υπνοδωμάτιο της δυο, ενώ δυο άλλοι πήγαν να φωνάξουν τους καλύτερους γιατρούς. Ο αρχηγός της φρουράς μοίραζε διαταγές. Τέλος είπε όσοι ηταν τραυματισμένοι να πανε στα ιατρεία. Έφυγα και εγω μαζι τους. Αλλα δεν πήγα στα ιατρεία. Είχα μια υποψία για το που μπορει να ηταν η Ερις.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fallen
ParanormalΜετα απο την ανακάλυψη της ταυτότητας της, περίμενε κανεις να αναλάβει τις ευθύνες που συνεπάγεται ο τίτλος της, και να αφήσει πίσω το παρελθόν της. Εκείνη όμως παει κόντρα σε κάθε κανόνα αρνούμενη να δεχθεί ο,τι της ανήκει... σε κάθε πτυχή της ζωή...