Το τραγούδι απλά μου άρεσε"Που ήσουνα μωρή άχρηστη; και τι ρούχα ειναι αυτα;" είπε η Σάιλεντ με εναν βαριστημενο/ξινό τόνο στη φωνή της.
"Δεν πιστεύω να χτυπησες;" είπε η Άντζελα ανήσυχα αμέσως μόλις σταμάτησε η Σάιλεντ.
"Οπα ήρεμα! Ήμουν σε αποστολη, τα ρούχα του θύματος και Οχι το αίμα δεν ειναι δικό μου" είπα και μπήκα στο μπάνιο.
"Αποστολη απο τον αφέντη-πατέρα σου ή δικια σου;" ρώτησε η Άντζελα.Απο τότε που εμαθα για τους γονεις μου, πήρα απόφαση να συνεχίσω τις σπουδές μου στην ακαδημία και μάλιστα να μην αλλάξω τίποτα στη ζωή μου. Το οτι οι άλλοι δεν ξέρουν ποια ειμαι αποτελεί πλεονέκτημα για εμένα και σκοπεύω να το κρατήσω έτσι. Επιπλέον ο πατέρας μου φέρεται λες και δεν εμαθα ποτε για την ταυτότητα μου οποτε και εγω κανω το ίδιο. Έτσι παρακολουθώ και τις τρεις κατευθύνσεις μου στη χρυσή βαθμίδα πλέον και μάλιστα ειμαι παράλληλα και επαγγελματίας δολοφόνος.
Στην "πιάτσα" ειμαι γνωστή ως
Electra Wolf και παντα μετα απο κάθε φόνο (αν δεν εχει ζητηθεί απο το αφεντικό διακριτικότητα) αφηνω τα αρχικά του ονόματος μου. Βέβαια το ποια πραγματικά ειναι η Electra το ξέρουν μονο οι δίδυμες.Με τον Αποστολη εχουμε ψιλό απομακρυνθεί. Οχι επειδη μου έκανε κατι. Απλά μετα το πως μου μίλησε το ον που θέλει να λέγεται και αδελφός του, η μπάλα πήρε και εκείνον και έτσι εγω απομακρύνθηκα.
"Δικιά μου" φώναξα καθως έκανα μπάνιο και απο το νερό δεν πολυακουγομουν. Ούτε και αυτές βέβαια. Και τι σκατα συζητούσαν τόση ώρα γαμωτο;;;
Βγηκα απο το μπάνιο και πήγα προς την ντουλάπα μου να αλλάξω."Πάντως έχει φύγει σχεδόν τελείως" παρατήρησε η Άντζελα καθως κοιτούσε την πλάτη μου αφού άλλαζα μπροστά τους. Ήξερα οτι αναφερόταν στην τελευταία ουλή που μου είχε κανει ο αφέντης.
"Λοιπον σημερα θα γιορτάσουμε τα γεννεθλια σου!" Είπε τωρα χαρούμενη.
"Και δεν δεχόμαστε διαμαρτυρίες τα εχουμε κανονίσει" συμπλήρωσε η Σάιλεντ.
"Γιατι κάνετε πραγματα χωρίς να μερωτησετε γαμωτο!" Είπα και εκλεισα θυμωμένη την ντουλάπα.
"Έλα ρε αγάπη για εσένα το κάνουμε να ξεσκάσεις λίγο"
"Μα δεν-"
"Απλά σκασε και βάλε κατι καλο" μου είπε η Σάιλεντ και πέταξε ενα φόρεμα απο την ντουλάπα μου στο κρεβάτι.
"Έλα ρε μαύρο; θα πρωτοτυπήσεις παλι!" Είπα στάζοντας ειρωνία
"Βρε Ερις γιατι έχεις μονο σκούρα φορέματα στην ντουλάπα σου;" είπε τσαντισμενη η Άντζελα
"Τι να κανω ρε Άντζελα μου; δεν μαρεσουν τα χρώματα" είπα και γέλασα με την ξινισμένη μούρη της.
YOU ARE READING
Fallen
ParanormalΜετα απο την ανακάλυψη της ταυτότητας της, περίμενε κανεις να αναλάβει τις ευθύνες που συνεπάγεται ο τίτλος της, και να αφήσει πίσω το παρελθόν της. Εκείνη όμως παει κόντρα σε κάθε κανόνα αρνούμενη να δεχθεί ο,τι της ανήκει... σε κάθε πτυχή της ζωή...