~Κεφαλαιο 15~

69 14 10
                                    

"Θες να πεις οτι κατηγορούμαι για προδοσία ενάντια στον Βασιλιά μας;"

"Βασικά....Ναι. Οι κατηγορίες δεν ειναι ξεκάθαρες. Απλά το οτι έκανες κατι που έρχεται κόντρα στην ευημερία του βασιλιά οποτε κατατάχθηκε στα πλαίσια της προδοσίας"
"Τι αλλο μπορούσε να ευχηθεί μια ανήλικη έφηβη!" Μουρμούρισα.
"Δεν ειναι και τοσο τραγικά τα πραγματα" είπε και γέλασα ειρωνικά  "καλα ίσως και να ειναι. Αλλα θα βρεις τροπο να αποδείξεις την αθωότητα σου"

Μετα απο αυτο μείναμε σιωπηλοί. Αλλα εγω δεν ηθελα.
"Σ ευχαριστω. Για ολα. Και συγνώμη αν ειμαι η χειρότερη κοπέλα που υπάρχει..."

"Δεν χρειάζεται να απολογείσαι. Και δεν εισαι η χειρότερη κοπέλα που υπάρχει. Αλλα σίγουρα θα μπορουσες να προσπαθήσεις να γίνεις καλύτερη..."
"Θα προσπαθήσω" υποσχέθηκα και καλυψε την απόσταση μεταξύ μας φιλωντας με γλυκα. Αχ αυτα τα φιλια του... καμία σχέση με του Δημήτρη. Ο Άαρον φιλούσε με σκοπό να μου δωσει συναισθήματα και να μοιραστεί πραγματα μαζι μου. Ο Δημήτρης φιλούσε κτητικα, λες και ήθελε οτι είχα δικό του, προσπαθώντας παντα να αφήσει το σημάδι του πάνω μου.

Αχ τι ηθελα και τον θυμόμουνα αυτόν τον Μαλακα!


Συνεχίσαμε την πορεία μας στο δάσος, λέγοντας πως περάσαμε τις δυο μέρες που πέρασαν, με εμένα να κρατάω μερικά πραγματα για το εαυτό μου. Και επιτέλους υπήρχε μια χαρούμενη ατμόσφαιρα μεταξύ μας.

Τότε ακούστηκε ενας περίεργος θόρυβος. Ενα θρόισμα των φύλλων δεξιά μου με έκανε να αναπήδησω.

Και απ οτι φαίνεται δεν ήμουν η μονη που κατάλαβε την αλλαγή στον αέρα.

"Θα κατασκηνώσουμε εδώ για σημερα" είπε ο Χάρρυ.

*****************************

Είχε πλέον νυχτωσει και καθόμασταν γύρω απο τη φωτιά. Συζητούσα με τα κορίτσια για σαχλά θέματα που δεν με πολυ ενδιέφεραν, αλλα όσο και να ηθελα να πάω να μιλήσω με τον Άαρον, εκείνος μιλούσε με τον Μαλακα τον Τζέικομπ και το μονο που κάναμε ηταν να ανταλάσσουμε ματιές. Και ηταν λες και η απόσταση μεταξύ μας εκμηδενίζονταν.
"Ερις να σε ρωτήσω κατι;"

"Έλα μου" στράφηκα στην Ινω διακόπτοντας την οπτική επαφη με τον Άαρον.
"Τρέχει τίποτα μεταξύ εσένα και του Δημήτρη;" Ουψ. Τι της λες τωρα.
"Οχι φυσικά. Ειμαι με τον Άαρον τωρα και τον αγαπάω."
Ακριβως. Ήμουν με τον Άαρον. Και τον αγαπούσα. Φιλικά. Οχι φιλικά. Ερωτικά. Ναι Ερις ερωτικά τον αγαπάς.

FallenOnde histórias criam vida. Descubra agora