2

982 39 7
                                    

-Shadow czy...- Optimus zaczął ale nie słuchałam ponieważ byłam tak zmęczona po dzisiejszej nocy, że uanełam na ręce zwiadowcy autobotów.
*Pov Optimus Prime *
-Shadow czy... -zacząłem mówić ale przetrwał mi  Ratchet
-Słucham mój przyjacielu co chciałeś powiedzieć?- zapytałem się mojego przyjaciela
-Shadow nie będzie Cię słuchać ponieważ usunęła na ręce naszego zwiadowcy- powiedział Ratchet pokazując na skuloną dziewczynę
-Bumblebee czy mógłbyś zająć się naszą Shadow do czasu gdy nie wybiorę jej strażnika?- zapytałem się naszego zwiadowca a on tylko kiwną głową, że się zgadza i udał się w głąb jaskini na spoczynek.
-Przyjaciele czy, któryś z was chciałby zostać strażnikiem Shadow?- wszyscy kiwnęli głową na nie a nasz zwiadowca nie może ponieważ czasami zachowuje się jak dziecko więc zostałem tylko ja a drugim strażnikiem będzie Bumblebee  . Mam nadzieję, że będzie chciała zostać z nami. Nawet nie wiem kiedy a wszyscy udali się na spoczynek i ja postanowiłem zrobić to samo.
*Pov Ratchet *
Optimus chciał aby ktoś z nas zajął się tą dziewczyną ale raczej nikt z nas nie ma ochoty tylko czekać aż opowie o nas komuś innemu o nas. My jej nie ufamy ale chyba nasz przywódca ma o niej inne zdanie. A w dodatku ona nie jest człowiekiem i to nie jest normalne. Naszczęście mam skaner dzięki, któremu możemy sprawdzić jej wspomnienia tylko ona i Optimus muszą się na to zgodzić. Jutro się go zapytam a teraz pora odpocząć.

*Pov Bumblebee *

Poszłem z Shad na ręce w głąb jaskini patrząc na tą małą istotkę na mojej dłoni oraz zastanawiając się jak takie małe oraz delikatne istoty mogą być tak odważne i żyć same na tej planecie. Rozmyślając tak nawet nie wiem kiedy usnełem.

Time Spike
'Ranek'
*Pov Bumblebee *

Obudziłem się dość późno i postanowiłem obudzić Sha, więc zacząłem ją szturchać palcem ale to nic nie dało. Przestałem gdy w jaskini zobaczyłem jakieś niebieskie światło podeszem bliżej i okazało się, że to jest energon musze powiadomić Optimusa o tym, więc najszybciej jak mogłem pobiegłem w stronę wyjścia jaskini. (Bee nie mówi ale jego wypowiedzi  będą tłumaczone)
-Zgadzam się Ratchet - nie wiem na co Optimus się zgadza ale to chyba coś ważnego
-Optimusie znalazłem w tej jaskini kilka kostek enerogonu - powiedziałem przy okazji odkładając Shadow na półkę skalną.
-Dobrze proszę zaprowadź tam Ratcheta oraz Drifta- poprosił mnie  a  tylko kiwnąłem  głową na potwierdzenie. Przy okazji obudziła się Shad.
-Optimusie Shadow się obudziła - powiadomił naszego przywódcę Ratchet dalej nie słuchałam tylko poszłem z moimi przyjaciółmi po energon

*Pov Optimus *

Kiedy zostałem sam z Ratchetem i Shadow postanowiłem zapytać się czy się zgadza.
-Dzień dobry - przywitała się dziewczyna z nami
-Dzień dobry. Shadow rozmawiałem z moją drużyną czy chciałabyś zostać z nami i pomagać nam w walce z decepticonami?- przywitałem się z dziewczyną oraz zapytałem się czy chce z nami zostać a ona tylko kiwnęła że się zgadza -Musiałbyś mieć w takim wypadku musiałbyś mieć strażnika, którym będę ja- miałem jeszcze coś powiedzieć ale przerwało mi ciche bulgotanie dochodzące od dziewczyny.
-Przepraszam ale nie jadłam kilka dni i jestem głodna - widać było że się zawstydziła. Po chwili ze swojego plecaka który miała cały czas na sobie szukała w nim chyba czegoś do jedzenia. Po kilku minutach wyciągnęła coś zapakowane w jakiś pojemnik po czym otworzyła je i wyciągnęła jakiś owoc. Kiedy skończyła jeść, postanowiłem zacząć temat o wspomnieniach.
-Shadow czy zgodziła byś się na sprawdzenie twoich wspomnień, muśmy coś  sprawdzić?  - zapytałem się a ona nie pewnie skinęła głową, że się zgadza

-----------------------------------------------------------
Bociki jeśli znajdziecie jakiś błąd to napidzcie w komentarzu

Transformers Zakończone Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz