Tym czasem na Nemezis
Pov NarratorBreakdown zdawał raport o wyciągu energonu oraz dlaczego wrócił później od komandora.
Baza autobotów
Pov Robert Epps
Postanowiłem poznać lepiej Shadow skoro mam być jej opiekunem z tegoco widać wydaje się być bardzo nieśmiała. Postanowiłem z nią porozmawiać na spokojnie więc poszłem z nią na drugi koniec hangaru.
-Shadow możemy porozmawiać, chciałbym Cię lepiej poznać - powiedziałem a ona delikatnie skinęła głową, że się zgadza
-Więc jaki kolor najbardziej lubisz? Bo ja lubię zielony, niebieski, czerwony, oraz czarny- powiedziałem
-Ja najbardziej lubię niebieski oraz fioletowy- powiedziała niepewnieTime Spike ok 55 minut
Z Shadow rozmawiałem dość długo jest nieśmiała oraz bardzo miła. Mam nadzieje, że zaufała mi chociaż odrobinę. Narazie będzie mieszkać ze mną i Lennoxem w pokoju dopóki nie będzie miała własnego pokoju lub zamieszka z autobotami. Nawet nie zauważyłem, że Lennox szturha mnie.
-Załatwione od dzisiaj Shadow jest twoją córką, nosi twoje nazwisko oraz należy do N.E.S.T- powiedział podając Shadow jej nowy mundur.-Czeka jeszcze Cię Shadow rozmowa z generałem oraz walniętym dyrektoem- powiedział po chwili William. Po chwili kapitan zaczął ciągnąc Shadow ze sobą do gabinetu generała.Time Spike po rozmowie Shadow z generałem i dyrektorem
Pov ShadowTa rozmowa nie była taka straszna może ale tylko delikatnie wkurzyłam tego walniętego dyrektora dobra nie delikatnie gdyby było możliwe prara uciekała by mu z uszu. Teraz siedzę z autobotami i opowiadam im wszystko co się działo podczas tej rozmowy dobrze mieć takich przyjaciół jak oni to moi pierwsi przyjaciele.
Pov Optimus
Shadow opowiedziała nam co się działo podczas rozmowy. Kiedy wszyscy poszli do swoich hangarów, ktoś delikatnie pukał mnie w nogę. Spojrzałemw dół i zobaczyłem, że to jest Shadow. Podniosłem ją na wysokość swoich optyk.
-Shadow czy coś się stało - zapytałem się dziewczyny
-Nie. Chciałam ci tylko powiedzieć, że jesteś moim pierwszym przyjacielem -powiedziała niepewnie i przytuliła się do mojego palca po chwili odczepiła się od palca i otarła łzy i uśmiechnęła się delikatnie do mnie
-Ty też jesteś moją przyjaciółką- powiedziałem lekkim uśmiechem na twarzy. Odstawiłem ją na ziemię po krótkiej chwili zamieniła się w wilczycę w tej postaci sięgała mi prawie do kolan poglaskałem ją delikatnie przy okazji szarpiąc ją delikatnie za ucho usiadła obok mnie. Szłem do swojego hangaru a Shadow podążała za mną. Kiedy do niego weszliśmy położyłem się na podłodze póki co to jeszcze łóżek nie mamy Shadow położyła się obok mnie kładąc swoją głowę na mojej dłoni.