24

311 22 10
                                    


Pov Knockout

Kiedy weszliśmy do kanonierki wszystkie spojrzenia padły w naszą stronę. Ta podróż będzie długa.

Time Spike
Po locie
Baza Ćwiczebna
Pov Knockout

Zostaliśmy zaprowadzeni na wielką salę. Było dużo zgromadzonych bardzo dużo. Zaczynałem się delikatnie denerwować. Spojrzałem w stronę Shadow była już bardzo zestresowana. Bee poszedł z Obi Wan Kenobi'm a my się ustawiliśmy na środku sali. Zostało wszystko wyjaśnione dlaczego tu jesteśmy oraz dlaczego został przerwany trening. Dostaliśmy sygnał, że możemy zaczynać, Shadow nasunęła osłonkę i wyciągnęła miecz oraz tarczę a ja tylko wziąłem swój paralizator. To z ich strony musi wyglądać dość komiczne ponieważ mężczyzna z kijem będzie walczył z dziewczyną z mieczem oraz łukiem i strzałami. Teraz ja postanowiłem zacząć walkę. Będzie ciężko, ale trudno. Shadow w ostatniej chwili odskoczyła i podchaczyła mi nogi przez co wylądowałem na ziemi. Wtrąciłem jej miecz oraz tarczę więc zaczęła walczyć łukiem, który też po chwili wtrąciłem. Nawet nie wiem kiedy a nie miałem swojego paralizatora. Przez jakąś chwilę walczyliśmy wręcz, udało mi się dostać do swojej broni. Shadow zrobiła bicz wodny chyba będzie boleć i to bardzo.

Time Spike
Po walce
Czas powrotu na Ziemię

Pov Shadow

Te dwa tygodnie minęły nam bardzo szybko. Pożegnaliśmy się ze wszystkimi i weszliśmy do portalu, który 'zostawił' nas w środku głównego hangaru bazy N.E.S.T było tam kilka nowych botów oraz prezydent. Spojrzałam na Bee, ktory się ich wszystkich wystraszył. Podszedł do mnie Optimus Prime oraz Epps.

-Witamy w domu - uśmiechnęł się tata
-A gdzie jest Bumblebee? - zapytał się mnie Prime. Będzie to ciężko wytłumaczyć.
-Optimusie Bumblebee stał się trzy letnim dzieckiem - powiedziałam niepewnie Optimus popatrzył się na Bee a młody tylko się bardziej wystraszył, więc aby nie zaczął płakać wzięłam go na ręce.
-Shadow czy mógłbyś się nim jeszcze zająć ?- ja tylko potwierdziłam skinieniem głowy

--------------
 UWAGA NIEDŁUGO BĘDZIE KONIEC I NOWA KSIĄŻKA Transformers: dwa królestwa  😪😪😪😪

Transformers Zakończone Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz