Pov Shadow
Kiedy tylko skończyliśmy odpowiadać na pytania dotyczące moich mocy i jak tu się znalazłam. Było to trochę krępujące ponieważ na całą bazę była tylko jedna dziewczyna i to ja a reszta to mężczyźni. Trochę dziwnie się czułam bo nie musiałam się ukrywać. Po zjedzeniu śniadania poszłam na trening uczyli mnie boksu i samoobrony. Dość szybko się tego nauczyłam, ale samoobronę miałam już dawno opanowaną. Więc został na dzisiaj boks. Po kilku godzinach treningu. Podszedł do mnie żołnierz przedstawiając się jako Greg .
-Młoda co powiesz na mały sparing ?- zapytał się mnie a ja się zgodziłam. Ustaliliśmy się na ringu. Greg jako pierwszy zaatakował a ja się w ostatniej chwili odskoczyłam.Pov William Lennox
Wszyscy patrzyliśmy na walkę to było niesamowite Shad wyglądała jak by tańczyła a nie walczyła chociaż można było w jej ruchach znaleźć coś z tańca to była niesamowita mieszanka ale i też niebezpieczna dla przeciwnika w pewnym momencie Greg złapał Shadow za ogon widziałem po jej minie, że nie jest zadowolona wręcz przeciwnie to tylko ją rozwcieczyło po paru minutach Greg leżał pokonany na ziemi. Jedno jest pewne nigdy nie ruszać Shadow za ogon bo można porządnie oderwać. Po chwili zmaterializował się przy nas generał Morshower i dyrektor Theodor Gallowey. Ten drugi był wkurzony na maksa wkurzony a kiedy on nie był. Podszedł po chwili do Shadow i zaczął się na nią wydzierać, że powinna być w domu albo w szkole nagle na jej dłoniach pojawił się szary przeźroczysty płomień. Epps podszedł do dziewczyny i ją przytulił szeptając pewnie by się uspokoiła. Po chwili dziewczyna uspokoiła się a w jej obronie wszyscy obecni na siłowni stanęli w jej obronie nawet sam generał.
Pov Narrator
Dyrektor wyszedł z siłowni zdenerwowany nie wiedząc co ma zrobić. Zaczął nawet planować jak pozbyć się dziewczyny oraz botów. Po chwili namysłu doszedł do tego aby przed kamerami zdradzić istnienie botów oraz Shadow w odpowiednim czasie.
Tym czasem na Nemezis
Pov SoundwaveSzukałem przez jakiś czas informacji na temat tej dziewczyny, która zabrała się z autobotami. Chociaż wolałabym aby był sojusz między autobotami a decepticonami. W końcu znalazłem informacje na temat tej dziewczyny. Popukałem naszego przywódcę w ramię a on się odwrócił w moją stronę.
-Znalazłem - powiedziałem głosem jakiegoś vehicona nikogo nie było na mostku
-Dobrze a teraz przyjacielu idź odpocząć w końcu nie zażywałeś energonu przez kilka dni - powiedział Lord kładąc swoją dłoń na moje ramię
Megatron został moim przyjacielem jeszcze na CybetronieRETROSPEKCJA
Młody bot szedł ulicami Cybetronu do swojego domu. W pewnym momencie skręcił w boczną uliczkę aby dojść szybciej do domu. W pewnym momencie dołączyły do niego inne boty, które szły obok niego jak gdyby nigdy nic. W pewnym momencie jego "towarzysze " wepchali go do zaułka a Soundwave nie mógł się bronić z poważnie uszkodzoną(złamaną ) ręką jego napastnicy wykorzystali tą okazję i go zaatakowali, w pewnym momencie przyszedł bot, który zaniepokoił się dochodzącymi dźwiękami. Widok jaki tam zastał straszny widok, który złapał go za iskrę a mianowicie jeden bot leżał na ziemi a z jego głowy ciekł stróżkami energon a jego ręka która była usztywniona już nie była napastnicy nie zauważyli wielkiego bota, który stał za nimi a tym botem był Megatronus, który złapał jednego napastnika za bark i cisną nim o ścianę. Jego koledzy po tym sie odwrócili a widok jaki zobaczyli zmroził im energon w przewodach i uciekli biorąc swojego poszkodowanego przyjaciela. Megatronus kucnął przy poszkodowanym bocie pomagając mu usiąść. Uśmiechnął się do niego ciepło a ten to odwzajemnił.
-Nic ci nie jest? - zapytał się z troską Megatronus
-Nie. A tak przy okazji jestem Soundwave oraz dziękuję za pomoc - odpowiedział bot
-Nie ma za co - powiedział Megatronus pomagając Soundwave'owi wstać. Młody bot nie mógł sam iść oraz jego obraz jaki odbierał procesor bota był zamazany oraz zniekształcony. Megatronus wziął bota pod ramię i postanowił zabrać go do szpitala. Przechodnie żucali im ciekawskie spojrzenia. Po kilku minutach (czas będę pisać ludzkimi wartościami ) doszli do szpitala. Gdzie poczekalni było tylko kilka botek ze swoimi dziećmi. Megatronus pomógł usiąść botowi a sam poszedł zapisać swojego nowego znajomego. Pielęgniarka po usłyszeniu historii gladiatora zawołała jednego z najlepszych lekarzy na Cybetronie. Po dwóch minutach przyszedł lekarz oraz stażysta ten pierwszy był biało pomarańczowy a drugi znacznie młodszy miał lakier intensywnie czerwony. Doktor oraz stażysta poszli za gladiatorem do poszkodowanego bota. Megatronus wziął bota pod ramię i zaprowadził go do sali gdzie lekarz kazał mu zaprowadzić czarno fioletowego bota o fioletowych optykach.
-Proszę opowiedzieć co się stało - poprosił Ratchet
-Dokładnie nie wiem jak to się zaczęło - oznajmił Megatronus a Ratchet kiwną głową -Wracałem do domu kiedy usłyszałem dziwne odgłosy dochodzące z jednej z bocznych uliczek wtedy zobaczyłem kilka botów z czego jeden leżał na ziemi boty uciekły a ja pomogłem Soundwave'owi dojść do szpitala widziałem też, że jedną rękę miał usztywnioną tylko nie wiem, którą - opowiedział Megatronus. Ratchet słuchając opowieści opatrzył Soundwave oraz ponownie usztywnił mu uszkodzoną rękę.
-Megatronusie czy mógłbyś zaprowadzić Soundwave'a do domu? - zapytał się medyk a Knockout przyglądał się zarówno jak i Ratchetowi tak ich pacjentowiKoniec retrospekcji
Pov Soundwave
Nie posłuchałem się mojego przyjaciela tylko przeglądałem się informacją na temat dziewczyny. Lord widząc moją reakcję westchnął z rezygnacją i wyszedł. Po kilku ziemskich minutach wpakował na mostek Knockout z dwiema kostkami energonu, teraz będzie dawał mi wykład, że powiniem odpocząć pewnie Megatron poszedł do medyka.
-Soundwave mówiłem, żebyś bardziej dbał o siebie i nie pracował cały czas bo jeszcze w stan głębiej hibernacji wpadniesz a wtedy będzie ciężko pracować - powiedział medyk a ja wzruszyłem ramionami -Ile razy ja ci to już mówiłem?- zapytał się mnie medyk a ja pokazałem napis 90 w miesiącu -A teraz pozwolisz ze mną do działu medycznego czeka cię kontrola twojej łapki- powiedział czerwony con pchając mnie w stronę zabiegówki od czasu tego wypadku muszę mieć kontrole ręki-------
Jak wam podoba się nowy Soundwave