Pov Shadow
Postanowiłam sprawdzić czy Megatron oraz Optimus mają łaskotki. Z powrotem zmieniłam się w człowieka, zaczęłam wspinać się po ręce Otimusa szło mi o wiele lepiej niż za pierwszym razem. Kiedy byłam przy szyji zaczęłam go łaskotać i co się okazało, że wielki Optimus Prime ma łaskotki po chwili zaczął się głośno śmiać. Kiedy skończyłam, zeskoczyłam zgrabnie i podeszłąm do Megatona. Ze wspinaczką na ramię Megatrona było troszeczkę gorzej ponieważ starał się mnie cały czas strącić.
-Co robisz insekcie?- zapytał się mnie po chwili
-Uprawiam wspinaczkę na ruszającą się górę-jak to tylko powiedziałam to większość zaczęła się śmiać. Weszłam na bark Megsa i zaczęłam go łaskotać i co się okazało, że wielki lord ma łaskotki. Nawet nie zauważyłam, że ktoś przyszedł. Megsowi nie odpuściłam tak łatwo jak mojemu strażnikowi. Po kilku minutach zeszłam z Megatona. Będąc już na ziemi spojrzałam na wszystkich każdy patrzył się na mnie. Chwilę później wszyscy rozeszli się do swoich pokoi.
Time Spike
Dwa tygodnie
Baza N.E.S.T
Hangar główny
Pov ShadowDzisiaj Ratchet skończył antidotum dla Bee, trochę szkoda chyba się do niego przyzwyczaiłam. Bee bez problemu zażył antidotum tylko coś nie podziałało ponieważ stał się nastolatkiem.
-Ratchet czy zostało jeszcze trochę tego antidotum - spojrzałam na medyków.
-Tak - powiedział on to potrafi być miły
-Cześć - przywitał się Bee
-Cześć? - zapytałam dobra Bumblebee stał się nieśmiały a to jest nowość.
-Pójdziemy razem na spacer? - zapytał się niepewnie a niektórzy popatrzyli na nas znacząco. Nagle Ratchet wylał resztę na Bee po chwili wrócił do swojego normalnego wieku.
-Shad dzięki za wszystko - spojżał na mnie
-Eeee... ty to wszystko pamiętasz? - spojrzałam na Bee ten skinął głową że tak.-Nie ma za co - dopowiedziałam
Po chwili do hangaru wszedł generał Morshower.
-Shadow, Epps oraz Lennox zostaliście poproszeni przez prezydenta abyście razem z czterema wybranymi transformerami wybrali jedną ze szkół i pojechali tam aby udowodnić, że nie trzeba się ich się bać - moje zdziwienie sięgnęło zenitu kiedy zobaczyłam, że na liście jest szkoła mojej sis i brata.
-Shadow czy coś się stało? - w tym momencie każdy na mnie spojrzał.
-Em nie nic tylko na tej liście jest szkoła mojego rodzeństwa - już wiem co się święci -Nie nie nie i jeszcze raz nie - mówiłam szybko
-Czyli postanowione jedziecie do szkoły w Honolulu na Hawajach - Epps kop sobie grób bo normalnie teraz jesteś w strefie zagrożenia. -Czyli odwiedzamy rodzinkę super- sarkazm pewnie został wyczuty w okolicy -Nie cieszysz się, że odwiedzisz...- Lennox widząc moją minę zaprzestał swojej wypowiedzi. Poszliśmy się pakować a Opimus i Megatron mieli wybrać po dwóch od siebie. Ten tydzień będzie jednym z najgorszych w moim życiu po prostu super ( wyczujcie ten sarkazm ). Spakowany plecak położyłam koło swojego łóżka. Po wykonaniu wieczornej toalety położyłam się spać.
Time Spike Środek Nocy Pov Sideswipe
Postanowiliśmy z bratem zrobić kawał Shadow. Sunny przygotował farby do włosów. Po cichu weszliśmy do pokoju Lennoxa, Eppsa oraz młodej. Akurat spała na brzuchu więc mamy mniej roboty, delikatnie zaczęliśmy farbować jej włosy w kolorze lakieru Optimusa, tylko zamiast granatowego wyszedł trochę jaśniejszy, kiedy skończyliśmy to szybko wpadliśmy do swojego hangaru. Nie mogę doczekać się jej reakcji. Po chwili zapadłem w stan hibernacji.
Time Spike Rano Pov Shadow
Rano obudziły mnie czyjeś śmiechy. Nie dowiedziałam się od nich o co chodzi tylko śmiali się jak jakieś niedorozwoje. Szybko wykonałam poranną toaletę, kiedy zaczęłam się czesać i zobaczyłam swoje odbicie wkurzyłam się na maksa moje włosy były w kolorach lakieru Optimusa. Nagle moje dłonie wytworzyły czarny ogień a mnie otoczyła poświata z ognia tworząc szarego wilka ( ten ogień nic nie pali to oznaka silnych uczuć w tym wypadku złości ) to oznacza zemstę tylko nie wiem na kim. Do hangaru zrobiłam z buta wjeżdżam, wszystkie spojrzenia zostały skierowane w moją stronę.
-Kto to zrobił?!- krzyknęłam pokazując moje włosy, wszyscy zaczęli się śmiać a widząc mój wzrok spoważnieli, mój gniew zaczął coraz bardziej rosnąć, zobaczyłam, że Sideswipe i Sunnstraker śmieją się jakoś dziwnie.-To wy!- przytaknęli głową już chciałam się na nich żucić sie na nich ale ręka Optimusa mi przeszkodziła.
-------------------------------------------------
To na razie tyle a jeśli są jakieś błędy to przepraszam i napiszcie w komentarzu. Mam nadzieję, że rozdział się podoba. Książka będzie trochę dłuższa niż przypuszczałam. Więc jeśli macie jakieś pomysły na rozdziały to piszcie do mnie śmiało ja nie gryzę i będę mogła je urzyć w następnych rozdziałach.