Pov Shadow
Poszłam z Bee do naszego pokoju teraz będziemy mieszkać we czwórkę. Bumblebee usnął pewnie to było za dużo wrażeń jak a jeden dzień. W pewnym momencie ktoś zrobił z buta wjeżdżam do pokoju budząc tym młodego
- Gallowey wygadał się przed kamerami o tobie, autobotach i decepticonach !- krzykną Lennox -Jutro będzie wywiad- dopowiedział spokojnie. Po tym we trójkę poszliśmy do głównego hangaru. Kiedy tylko weszliśmy do hangaru, naszym oczom ukazał się dyrektor zadowolony z siebie. Podszedł do a prezydent i okazało się, że to ja mam zacząć mówić o transformerach. Dowiedziałam się, że Bumblebee wróci do normalności za jakie dwa tygodnie kiedy Ratchet skończy antidotum.
Time spike Pov Narrator
Wszyscy są lekko podenerwowani dzisiejszym dniem. Dziennikarze już czekają w bazie N.E.S.T autoboty oraz decepticony były już w swoich alt-mode. Wszyscy członkowie N.E.S.T powoli wychodzili przed bazę. Na końcu wyszedł prezydent Shadow oraz Bumblebee.
Pov Shadow
Kiedy wyszliśmy wszyscy umilkli i rzucili nam zaciekawione spojrzenia.
-Moi drodzy jesteście pewnie ciekawi dlaczego was tu zaprosiłem. Pewnie zauważyliście, że w kraju oraz na świecie było kilka dużych zniszczeń. Chciałbym przedstawić wam grupkę ludzi oraz przybyszów z innej planety, którzy bronią naszej planety. Shadow wytłumaczy wam wszystko- czyli teraz moja kolej tylko spokój cię uratuje.
-Chciałabym przedstawić wam autoboty oraz decepticony - pokazałam na pojazdy za mną - Z nimi działa jeszcze grupa N.E.S.T razem bronimy Ziemię przed licznymi zagrożeniami - pokazałam aby się transformowały -Autoboty oraz decepticony pochodzą z planety Cybertron, przywódcą autobotów jest Optimus Prime a decepticonów Megatron- dało usłyszeć pomruki zaciekawienia pomieszane ze strachem
Time Spike Po wywiadzie Pov Shadow
Dzisiejszy dzień był na prawdę pełen emocji a na dodatek kilka decepticonów zbuntowało się Megatronowi. Teraz siedzimy wszyscy na dworze przed bazą N.E.S.T, jest już wieczór więc widać gwiazd oraz księżyc, Bee usnął a ja postanowiłam przemienić się w wilczycę i podenerwować transformery.
---------------------------------------
Rozdziały będą na razie krótsze ponieważ wena powróciła ale nie cała oraz jestem chora. A to nie pomaga w pisaniu rozdziałów