13

547 31 8
                                    

Nemezis
Pov Narrator

Knockout robił kontrolę ręki którą miał uszkodzony ponieważ po tym wypadku ręka nie jest dokońca sprawna czasami po misjach Soundwave nie mógł nią ruszać tylko dwie osoby o tym wiedziały to Knockout oraz Megatron dlatego taktyk decepticonów nie bierze tak często udziału w misjach jak powinien. Przez to taktyk pracuje ponad normę i jest nazywany przez wszystkich pracocholikiem. Knockout wysłał Soundwave'a do swojej kajuty aby spożył dwie kostki energonu oraz zapadł w stan hibernacji. Medyk mimo że tego nie okazywał naprawdę martwił się o taktyka. Na Cybetronie zanim nosił maskę rozmawiali ze sobą często.

Pov Megatron

Siedząc na swojej pryczy zastanawiałem się co zrobić z moim przyjacielem on wie, że się o niego martwię a nawet jak się wydrę żeby odpoczął to Soundwave ma to gdzieś i wzrusza ramionami dobrze, że jeszcze nasz egoizm medyka się słucha w sprawie swojego zdrowia.

Baza autobotów
Pov Robert Epps

Zabrałem Shadow do pokoju rekreacyjnego aby obejrzeć z nią jakiś film, kiedy weszliśmy kilku żołnierzy oglądało Avengers ale nie wiem jaka część. Usiadłem z Shadow na kanapie. Po chwili zadzwonił mój telefon, że mamy stawić się w głównym hangarze botów. Powiadomiłem o tym dziewczynę i ruszyliśmy w tamtą stronę. Po 10 minutach weszliśmy do hangaru.
-Optimusie czy coś się stało -  zapytałem się wchodząc na podest a Shadow była już na ramieniu przywódcy botów i się do niego przytuliła.
-Przepraszam, że przeszkadzam ale dyrektor powiedział prezydentowi i ty Optimusie wraz z autobotami Shadow oraz kapitan Lennox musicie  się stawić w Waszyngtonie - powiedział poważnie generał Morshower -Więc co tu jeszcze robicie jazda pakować się! - jeszcze wykrzyknął generał. Poszłem pomóc spakować się Shad.

Pov Narrator
Kiedy wszyscy się spakowali a autoboty zabrały kilka kryształów enerogonu. Wszyscy wsiedli do samolotu. Lot trwał 5 godzin. Gdy dotarli do Waszyngtonu pojechali prosto do białego domu i przywitała ich ochrona, która wskazała drogę na parking a na nim czekał prezydent.
Kiedy ludzie wysiedli z botów, które czekały na znak, że mogą się transformować.

Pov Shadow

Zawsze moje życie było nudne i na to narzekałam ale teraz monotonności nie będzie w moim życiu.
-Dzień dobry - przywitał się prezydent
-Dzień dobry sir - powiedziałam razem z kapitanem
-Drogie dziecko nie musisz się ukrywać dyrektor wszystko mi o tobie powiedział i o autobotach. W sumie mówił o autobotach, że są mordercami czy to prawda? - oznajmił prezydent a ja kiwnęłam ręką aby boty mogły się transformować
-Witam jestem Optimus Prime a to jest moja drużyna tenpomarańczowo biały to Ratchet nasz medyk, żółto czarny to jest Bumblebee nasz zwiadowca, to jest Drift nasz wojownik, a to jest Bulheld nasz zbrojmistrz  - powiedział Optimus, który złapał mnie nawet nie wiem kiedy i zostałam posadzona na jego ramieniu, koło mnie nagle znalazł się prezydent oraz kapitan Lennox.
-Optimusie czy mógłbyś  postawić na ziemi prezydenta chyba nie jest tym zachwycony  -powiedziałam a Optimus odłożył prezydenta na ziemię delikatnie.
-Optimusie zbliża się kapsuła ratunkowa autobotów - powiadomił naszego przywódcę Ratchet
-Przepraszam ale muszę pomóc naszemu nowemu przyjacielowi -powiedział Optimus -Ratchet oraz Bulheald idziecie ze mną - boty bez problemu wykonały polecenie Prime'a wskazane boty transformowały się i pojechali po nowego bota.
-Czy moglibyście opowiedzieć coś o sobie - zaproponował prezydent a Drift opowiedział całą historię oraz jak Orion Pax stał się Optimusem
-Muszę przyznać, że myliłem się co do was - przyznał się prezydent -A ty Shadow czy wiesz czy są jeszcze ludzie podobni do ciebie - zapytał się mnie prezydent a ja zaprzeczyłam prezydent chciał coś jeszcze powiedzieć kiedy Optimus mu przerwał
~Tu Optimus Prime do botów potrzebuję aby Drift przyjechał razem z Shadow na obrzeża miasta
~Optimusie czy coś się stało ?
~Ten bot jest poważnie ranny. Proszę jak najszybciej przyjechać Ratchet uważaj lecą decepticony
~Optimusie już jedziemy
~Proszę pośpieszcie się aaaaaa...
~Optimusie czy wszystko jest w porządku?
~Proszę...  w tym momencie połączenie się urwało.
-Drift jedziemy ale już - rozkazałam a Drift się transformował i ją wsuadłam szybko pędziliśmy przed siebie. Kiedy dotarliśmy do tego miejsca to wyglądało strasznie. Nowy bot leżał nie przytomny a Optimus i Ratchet walczyli chociaż było widać że mocno oberwali. Jak tylko wysiadłam Drift ruszył w wir walki a ja poszłam w jego ślady. Cała walka trwała około pół godziny Ratchet zajmował się nowym botem, który miał wielką dziurę w boku. Optimus też mocno oberwał tak jak Drift ja miałam kilka niedużych ran.
~Optimus Prime do botów wszyscy oberwaliśmy ale wszyscy żyją zero ofiar w ludziach
~Wszystko w porządku tam u was?
~Tak, tylko nowy bot wygląda jakby walczył z całym Nemezis
~Potrzebujemy tylko schronienia na noc i transportu dla rannego
Ratchet zaatakował wyciek energonu nowemu oraz reszcie botów

-----------
Macie kolejny rozdział dzisiaj. Jak myślicie kim jest nowy bota. Napiszcie mi w komentarzu. A teraz dobranoc.😇😇😴😴

Transformers Zakończone Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz