Pov Sideswipe
-Pomogę Ci - ta uśmiechnęła się szeroko i żuciła mi jakiś materiał. Włączyliśmy piosenkę i zaczęliśmy myć alt-mode. Po godzinie alt-mode wyglądało jak nowe a nawet lepiej.
-I jak ? - pokiwałem z uznaniem głową -Przepraszam za ten kawał -
-Luz może kiedyś razem coś kiedyś zrobimy - ta patrzyła na mnie z niedowierzaniem i dziwną radością
-Sides wiesz gdzie jest może Optimus? - pokiwałem głową na nie
Pov Shadow
Po spytaniu Sides'a czy widział Optimusa, pożegnałam się z botem i ruszyłam na poszukiwania przywódcy autobotów. Pytałam się każdego kogo spotkałam ale oczywiście nikt nic nie widział ani nie słyszał. Przeszłam chyba całą bazę i Lennox powiedział, że wyjechał na patrol. Poprosiłam żołnierza aby powiadomił Prime'a, że go szukam. Postanowiłam pójść na spacer do lasu. Poszłam do pokoju który dzieliłam z Williamem i tatą. Wzięłam plecak i zaczęłam się pakować. Wzięłam latarkę, kanapki, coś do picia bandaże, chusteczki, ciepłą bluzę. Napisałam jeszcze karteczkę, że idę na spacer. Po wyjściu z bazy udałam się do lasu co nie było trudne bo ta wyspa to prawie jeden wielki las. Po wejściu żałowałam, że nie wzięłam aparatu by robić zdjęcia albo chociaż telefonu. Szłam przed siebie rozglądając się do okoła. Nawet nie wiem kiedy a zgubiłam się po prostu brawo ja. Szłam cały czas przed siebie z nadzieją, że uda mi się z tąd wyjść...
Pov Optimus Prime
Kiedy wróciłem z patrolu poszedłem do hangaru głównego, gdzie przywitałem się ze wszystkimi. Rozglądałem się za Shadow ale nigdzie jej nie było.
-Optimusie Shadow cię szukała - po dziękowałem Williamowi. Transformowałem się w ciężarówkę, po włączeniu hloroformy poszedłem do pokoju Shadow aby się zapytać czy coś potrzebuje. Po wejściu do jej pokoju, zauważyłem karteczkę, że poszła na spacer. Postanowiłem iść potrenuj bo dawno nie robiłem tego
(Time Spike po treningu )
Pov Optimus Prime
Po skończonym treningu poszedłem zjeść. Gdy weszłem nie zauważyłem nigdzie białowłosej dziewczyny. Trochę się tym zmartwiłem. Usiadłem przy stoliku mojej drużyny. Rozmawialiśmy i opowiadaliśmy sobie historie z naszych misji. Po skończonym posiłku postanowiłem szukać dalej Shadow ale nigdzie jej nie było. Pytałem wszystkich czy ją widzieli ale nikt tej nie widział. Bałem się o nią ponieważ była dla mnie ważna jak córka. Wszyscy jej szukaliśmy ale nie mogliśmy jej znaleźć.
----------------
To na dzisiaj koniec. Rozdział miał być wczoraj ale były małe problemy techniczne. Jeśli piszecie książkę to zapisuje ją nie tylko na Wtt. Mam nadzieję, że wam się podoba. I dziękuję dwóm osobom za pomysły na rozdziały. Następne rozdziały będą dedykowane dla tych osób
Bay miśki