9 . kapitola

255 23 3
                                    

Adrian
Od otce jsem se dozvěděl, že dnes jdu do tý poroty znova!
Jak mě se nechce. Stejně tam bude jen pět dejme tomu levných dam, které se snaží dostat se ke mně co nejblíž...
Aspoň jich je málo.
Bych se popravdě ani moc nedivil, kdyby na mě teďka spáchala nějaká fanynka atentát, protože se nedostala do dalšího "kola".
U té myšlenky mě zamrazilo.
"Adriane!"
"Vždyť už jdu!" Vstal jsem z gauče a sešel ze schodů.
"Limuzína čeká."
Nathalie mi podržela dveře a šla za mnou.

V sále byly už připraveny 4 židle pro porotce a u stěny sedělo na lavičce 5 děvčat.
Blondýnka nejblíže ke mně mi někoho připomínala.
Divoce na mě mávala. Pak tam byla hodně namalovaná brunetka s krátkýma vlasama s růžovýma konečkama.
Vedle ní seděla dívka s podezřele velkým výstřihem. Ty vycpávky by si když už dávat pečlivěji...
Na ni byla natisklá drobná zrzka. Ta vypadala celkem nadějně.
Když jsem se ale podíval v jejích papírech na momentální váhu, usoudil jsem, že moje rozhodnutí bylo ukvapené.  
U kus dál seděla celkem pěkná dívka s černými vlasy svázanými do vysokého drdolu.
Vůbec si mě nevšímala.
Jen tak tam seděla a hrála Clash royale. Nechápu, co s tou hrou všichni mají... (I můj osobní názor..)
Sedl jsem si k ostatním porotcům.
Podíval se na seznam jmen.
Hannah Packer,
Suzy Smith,
Daisy Florent,
Chloe Bourgois a
Marinette Dupain-Cheng.
Počkat, jakto?!
Jak se mohla dostat ona?! Vždyť jsem ji nedal nijak výjimečný hodnocení...
Je pravda, ze byla asi mezi těmi lepšími, jelikož sem většinou chodily pouze fanynky, aby mě potkaly a vůbec neuměly tančit...
Vůbec jsem si nevšiml, že už jedna odtančila.
Porotci už očividně hlasovali, takže byla řada na mě.
Zvedl jsem 1. Kartu, která mi přišla pod ruku.
Zrzka čekala, až číslo vyslovím, měla zavřene oči.
Urychleně jsem se na kartu podíval.
Vykulil jsem oči. Nebylo cesty zpět. Sbohem živote. Ještě nechci umřít. A ještě vic nechci mít na náhrobku napsáno: zavražděn fanatickou fanynkou.
Na sucho jsem polkl. I zrzka byla z tohl čekání nervózní.
"2"
Dívka se zakuckala. Do očí se vedraly slzy. Vzala z lavičky svoji kabelku a odešla.
Porotci se na mě s překvapením dívali.
Podíval jsem se na jejich volená čísla.
8; 10; 7; 9 a já, jakožto největší idiot, dám 2 body.
U ostatních jsem dával raději pozor.
Jedné fanynce bych se možná ubránit mohl, ale víc jich asi nepřemůžu...
U Marinette jsem ale zase nenapadně čuměl do mobilu a nedával pozor, takže jsem zase vytáhl 1. kartu.
Preventivně jsem se na ni radši podíval.
10?! Tak to nene.
Už jsem musel.
Marinette nevypadala nadšeně, ba naopak.
9; 9; 8; 9; 10
No....
Asi máme vítěze.

Dneska se mi nic psát uz nechce. Jako vždy.
Adell055🐞

B - loveKde žijí příběhy. Začni objevovat