16. kapitola

268 20 6
                                    

Marinette
Padla jsem i s loupákem na postel.
Nahmatal jsem telefon. Odemkla ho a podívala do galerie. Pokaždé, když se mi líbil nějaký můj návrh, vyfotila jsem ho. Mám jich spoustu. (Ego⬆😂)
Od plesových šatů po zdobené jeany.
Zastavila jsem u jednoho z obrázků.
Tehdá na soutěži v hip hop jsem si vyfotila plakát o významném mistrovství Paříže v hip hopu. (jo, nic takového neexistuje, ale to nikomu nevadí)
Datum- 26.8.
Horoucně jsem se podívala do kalendáře. To bylo včera. Sakra! Sakra sakra sakra!
Podívala jsem se znovu na obrázek, doufajíc, že jsem se přehlédla a koná se to někdy jindy.

...

Ha!
Někdo přepsal osmičku. Původně to byla devítka. Bylo to vidět. Jestli někdo chtěl všechny obelhat, alespoň se mohl snažit.
To znamená, že se to koná 26.9.
Ještě času dost. Stejně bych mohla začít cvičit. Rašple koukala na nějaký hloupý seriál, takže jsem měla čas.
Oblékla jsem se jako Ladybug, zamaskovala se a vyběhla nahoru na balkon.
Po předem připraveném provaze jsem se dostala dolů.
Doběhla jsem až k metru, kde kupodivu nikdo nebyl. Stoupla si na  pódium a pustila z telefonu píseň all we know. (V médiích si ji pusťte. Je 🔝)
Začala jsem zkoušet různé taneční kreace.
...

"Ladybug!" Slyšela jsem od vchodu do metra povědomý hlas.
"Chate?" Zeptala jsem se nejistě.
"Á, ty už cvičíš na mistrovství, že?" Z póza rohu vykoukl Chat. Přikývla jsem a seslabila hudbu.
"A kde máš partnera?"
Nechápavě jsem nadzvedla obočí.
"PART-NE-RA." Vyslabikoval mi to.
Jakýho partnera? Jestli opět naráží na to, že jsem single...
Vytáhl mobil z kapsy a něco hledal v aplikaci hudba. Má hezký mobil, ten asi nebyl nejlevnější.
"Dívej," ukázal mi fotku plakátu, který jsem si prohlížela doma. Pořádně jsem si ho prohlédla. Já jsem takový idiot!
Hned v nadpisu stálo: mistrovství Paříže v hip hop tanci - párů.
Plácla jsem se do čela.
"To znamená, že nemáš partnera?" Zeptal se a laškovně se ušklíbl.
"Emm, ne." Zabrblala jsem.
"A můžu-"
"Jo, můžeme spolu tancovat." Doplnila jsem ho.
"Co? Ne!" Zasmál se "Jestli ti můžu někoho dohodit."
Zrudla jsem.
"Ty mi vždycky na všechno skončíš." Ušklíbl se.
"Haha." Nasadila jsem svůj poker face.  "Tak pojď." Vyskočil za mnou na pódium. Pustila jsem už jmenovanou píseň. "Proč tuhle? To se na hip hop nehodí." Nakrčil nos a vypl ji.
"Tak, co by si vážený pán představoval?" Něco začal hledat v telefonu. Po chvíli pustil píseň Handclap.
"Uznávám, tahle je lepší." Usmála jsem se po chvíli poslouchání.

Po pár hodinách jsme tančili takhle:

V půl pátý jsem se vydala domů. Vzhůru za nedobrým jídlem a trapnými seriály!

B - loveKde žijí příběhy. Začni objevovat