13. kapitola

290 26 12
                                    

Marinette
To podelal. To hodně podel. Jak já jsem naštvaná. Ani vyjádřit to nejde.
A ještě má tak nemístnou poznámku o mém pozadí. To byl trapas. Kdybychom tam byli jenom mi dva, možná bych se dokonce i zasmála. Ale takhle!
Alya mě vzala za ruku a odvedla mě dál od kluků. "Libiš se mu. Viděla jsi, jak se podrbal na zátylku? A navíc se mu rozšířili zorničky." Pošeptala mi do ucha. "Nemel." Odbyla jsem ji.
Alya jen pokrčila rameny a šla k procvičovací tyči.
Šla jsem poslušně za ní. Adrian s Ninem přišli až po nějaké chvíli. Oba dva se divně culili. Alya se na ně nechápavě podívala. Nino jí něco pošeptal. Alya se zasmála. "To je hnusný." Řekla jim. "Co je hnusný?" Zeptala jsem se jí.
"Jak bych to řekl..." začal Adrian. Alya měla pravdu, vážně je nervózní.
"Dost ti prosvítají kalhoty, a mimochodem, ta hello kitty je mňauozní." Dořekl to Nino. Zrudla jsem. "Omluv mě." Bylo mi do pláče. Jsem tu 1. den, ani tu moc nikoho neznám, a hned se tady 2× tak ztrapním.
Rychlým krokem jsem se vydala k záchodům. Asi si myslíte, že bulím kvůli kravině, ale znám lidi, a ti to šíří dál. A každý si něco přivymyslí. Teď si budou všichni myslet, že jsem lehkoprodejná "dáma".
Opláchla jsem si obličej a následně se rozbrečela ještě víc. Řasenku jsem měla rozmazanou po celém obličeji.
"Jsi v pohodě, Kočko?" Otevřeli se dveře. "Jo, Teda vlastně ne." Vzlykala jsem. "Tohle se u nás děje pořád, mě to taky dělají. Hold, to jsou kluci. Je nepochopiš." Utěšovala mě.
Odlíčila jsem se a Alya mě znovu namalovala. "Tak pojď." Vzala mě za zápěstí a vedla zpátky do sálu.

"Nechcete jít na zmrzlinu, lidi?" Zeptal se Nino po skončení.
Dál jsem si obouvala boty, mě určitě nezval. "Super." Alya si rozpustila vlasy a nandala brýle. S Ninem potom odešli ven. "Čekáme na tebe, ale pohni zadkem!" Zavolal ještě na Adriana Nino.
"Hele, Mari, promiň za ten, Teda vlastně ty trapasy." Zase byl nervózní.
"Nic se neděje. Jen je tenhle život pro mě nový." Já zrudla?
"Nechceš jít s námi na tu zmrzlinu?"
"Ty chceš snad jít s Hello kitty?"
"Náhodou je roztomilá. Já mám třeba dneska na zadku Spidermana." Nečekala jsem, že mi až takhle věří. Zasmála jsem se.
"M'lady?" Nabídl mi ruku. S úsměvem jsem ji přijala.
Venku už čekala Alya s Ninem.
"Tak tady jste, vy hrdličky!"

Adell055🐞

B - loveKde žijí příběhy. Začni objevovat