Adrian view
Jak hudba přestala, nikdo nemusel složitě přemýšlet, kdo je vítěz. Bylo to jasné. Ta dívka. Ta dívka, která mě od prvního okamžiku fascinovala. Byla ladná, ale zároveň svým způsobem i drsná. Prostě dokonalá.
Zato já jsem moc neuspěl. Dvakrát jsem sebou švihnul na zem a pořád a neustále se mi pletly nohy. Ne, že bych to neuměl, ale byl jsem tak rozrušení její přítomností, vůbec jsem se nemohl soustředit.
Kolem Ladybug se utvořit hlouček. No, hlouček, tak bych to úplně ne nazval. Spíš veliký dav, který ji zahrnoval otázkami. Ladybug se ta pozornost zřejmě moc nelíbila. Prodrala se davem a vypadala celkem otráveně.
Než ji fanoušci znovu obklopili, prosmykla se otevřenými dveřmi do šaten a zamkla se. V těchto satnach se vlastně vůbec neprevlekame, máme tam pouze své věci. Např. Pití, tašku s důležitými věcmi. Klíč měl každý tanečník, který zde zrovna tancoval.
Šel jsem ke dveřím a strčil klíč do zámku. Teď, nebo nikdy. Vlastně tam mám věci, takže tam stejně musím, ale vzdycky jsem si chtěl vduchu tuto větu říct.
Odemkl jsem a vešel. Ladybug si bavila věci do tašky. "Tančila jsi úžasně." Řekl jsem. Teprve teď si všimla mé přítomnosti. Chvíli mnou byla zaskočena, ale hned na to se milé usmála.
"Dík." Měla krásný hlas. Takový jsem nikdy neslyšel. Jemný, zvonivy, bez náznaku falešnosti.
Prohodila si tašku přes rameno a vyšla z šatny. Už tam naštěstí nikdo nebyl. Rozhlédla se a utíkala ven z metra. Vlastně s e divím, že ze starého metra udělali tak hezké studio. Neříkám, že je nějak úžasné, ale dá se.
Šatny, občerstvení, bar, pódium, WC, repraky a místo pro DJ. Hezké.
Vůbec jsem si neuvedomoval, že mám být dávno doma. Otec a vlastně nikdo o mem odchodu neví, takže bych měl celkem pohnout zadkem.
Naházela jsem věci do tašky a utíkal ven.Marinette view
Prošla jsem temnou uličkou vedoucí k mému domu. Podívala jsem se oknem, jestli v pekárně nikdo není a proklouzla jsem nahoru.
Je zajímavé, kolik si takový výborný a poctivý pekař může vydělat peněz. Dost na vlastní placenou chůvu, veliký barák kousek od Eiffelovky a Ferrari. V pokoji jsem si smůla makeup z obličeje a prevlikla se do pyžama. Rodiče by měli být na nějaké akci a chůva má volno. Super! Sama doma!
Otevřela jsem poklop od svého pokoje a sešla po schodech do kuchyně. Z lednice jsem si vzala nutellu a z košíku na pečivo domácí croasant.
Mňam!
Vyběhla jsem zpátky do pokoje a dala se do své úžasné večeře. Takovou by mi rodiče nikdy nedovolili. Ti by mě hnali. Ale rodiče tu nejsou, můžu si dělat co chci. Co oči nevidí, to srdce nebolí, ne?
Sedla jsem si k počítači a podívala se na internet, co se stalo nového.
Že by nová hvězda?
Na dnešním souboji v breakdance se dostavila zcela nová tanečnice! Říká si Ladybug! Dosavadního krále breakdance přímo roznesla na kopytech!
Více informací ve zprávách v 16:00
Jak se to tak rychle dozvěděli? Byl tam takový ruch, že jsem je ani nepostrehla.
Dala jsem si do pusy poslední kus toho výborného pečiva. I nutelly bylo již málo. Nasadila jsem smutný výraz a naspulila dolní ret. Strčila jsem prst do nádoby a nabrala zbytky.
Po chvíli jsem odložila i prázdnou sklenici.
Olizla jsem si rty a zaútočila se na židli. Je půl 11 večer a já spát jít nechci. Přemýšlela jsem, co budu dělat. Asi na to kašlu. Zachumlala jsem se do postele a vzala si s sebou deník.
Milý deníku,
Dneska jsem se po dlouhé době vydala na veřejnost jako Ladybug. Hned jsem měla úspěch. No, jak jinak (#egoup)
. Byl tam jeden tanečník. Nebyl ošklivý, to musím uznat. A i chovat se celkem uměl. Na rozdíl od všech tanečníků, které jsem doposud poznala...
To je ale teď jedno. Nejsem ještě moc připravena o tom incidentu mluvit. Někdy příště...
Tak pa!
Zavřela jsem růžový deník a vložila ho do krabičky, která se sama zavírá. (Viz. Seriál. Myslím že temné ostří)
Vypla jsem lampičku a šla spát.Omlouvám se, že jsem dlouho nepsala, nemám moc čas. Pardon za chyby.
Adell055
ČTEŠ
B - love
FanfictionAdrian - syn známého návrháře Gabriela Agresta, který ho nutí už od šesti let do baletu. Marinette- dcera známých Sabriny a Thomase Dupain-Chengových, kterou rodiče nutí též k baletu. Adrian pořádá konkurz. Dupain-Chengovi Marinette přihlásí. Oba...