8. Kapitola

263 24 0
                                    

Marinette
Ráno. Zase...
Vstala jsem z postele. Rašple mi včera řekla, že dnes nemusím na balet. Jej! Večer by měla být další soutěž v breakdancu. Už se celkem těším. Oblečení na tanec jsem si nedávno pracně sama vyžehlila...
Sešla jsem dolů po schodech, vzala si do ruky již připraveny toast a šla zase zpátky.
Jsem tak ráda, že už budou prázdniny, jelikož potom půjdu do školy! :-))))
Když jsem dojedla, začala jsem se trochu nudit. Hodila jsem na sebe breakdancove oblečení a začala cvičit uprostřed pokoje novou choreografii.
Pustila jsem si muziku a tančila.
"Marinette!?" Strnula jsem uprostřed složité stojky na jedné ruce a leknutim jsem spadla na zápěstí. Sakra!
"Marinette, co to tady sakra děláš?!"
Otec stal v poklopu a byl naštvaný. A to hodně. Tak to je velky prusvih...
"J-jen jsem se protahovala na balet. Jo, tak to je."
Otec se zamračil, ale vypadá to, že mi uvěřil.
"A proč máš na sobě ty hadry? Překvlikni se! Hned a okamžitě!"
Zavelel a zase šel dolů.
"Jo, vlastně. Proč jsem přišel," vrátil se, "ten konkurz, prý ses tam dostala, ale byl stejný počet bodů u dalších 4 soutěžících, takže se připrav. Za 15 minut dole."

"Cože!?" Vyjekla jsem. Táta už byl naštěstí dole a neslyšel mě.
Otráveně jsem se zvedla a začala se oblékat do sportovního oblečení. Svázala jsem si vlasy a letmo se namalovala. Budu hodně ráda, když dneska tu soutěž stihnu...

Omlouvám se, znovu, že nepíšu, důvod stále stejný...
Omlouvam se za chyby.
Adell055

B - loveKde žijí příběhy. Začni objevovat