Další den - Marinette
Probudila jsem se a otevřela oči. Dneska mě nikdo z postele nevyhrabe.Co to s tím Adrianem sakra je? Nejdřív se na mě ani nepodívá a pak najednou "o nás" vypráví zmrzlinářům na potkání.
Občas se v něm vážně nevyznám.
Nahmatám mobil. 3 nové zprávy.
1 od Alyi a 2 od neznámé číslo.
Neznámé číslo - čau, to jsem já Adrian.
Neznámé číslo - promiň za ten dnešek, možná jsem to trošičku přehnal......
Alya - ahoj, jdeme ke mě???
Já- promiň, nemůžu.Zalhala jsem Alye. Vůbec se mi nechtělo. Byla jsem utahaná a měla jsem chuť si lehnout do postele s notebookem a pustit si Game of Thrones. Miluju ten seriál.
Sešla jsem dolů po schodech a podívala se do lednice. Nic. Jak jinak.
Ta rašple by taky občas mohla nakoupit.
Otravovat mě s učením, to jí jde, ale že by ona něco pořádnýho udělala, tak to ne...
Rozhodla jsem se dojít dolů do pekárny a něco si ukrást.Máma stála u pokladny a měla naspěch. Pekárna byla plná a to se mi hodilo. Vzala jsem si z regálu loupák a chystala se odejít.
"Čau Marinette!" To si ani pro jídlo dojít nemůžu? Vždycky tam je Adrian a pokazí to.
"Nazdar." Prohodila jsem a šla směrem nahoru do bytu.
"Kam pospícháš?" To snad není pravda. Teď s tím blbečkem budu muset konverzovat.
"Čeká na mě nahoře můj jednorožec, tak nezdržuj."
Už jsem si myslela, že jsem ho setřásla...
Ale jak říkal můj děda - Myslet, znamená ho*no vědět.
"Jé, můžu se jít na něho podívat?"
Plácla jsem se do čela.
"Ne, vyplašíš ho, takže mi nedá rododendrovou paštiku na tu já moc moc potřebuju, abych si namazala ten loupák."
Na tohle už neměl komentář, a tak jsem v klidu s úsměvem na tváři odkráčela nahoru.Adrian
Nevím, jestli jsem měl hlad nebo jsem chtěl za Marinette, ale nějak jsem strašně potřeboval do té pekárny.
Ano, už mi to došlo. Asi se mi Mari trošičku líbí.
*Ozve se potlesk*
Měl jsem štěstí a zrovna, když jsem přišel, Mari slídila u regálu s loupáky.
Chtěl jsem ji jen pozorovat, už jenom proto, že zmrzlina, ale moje pusa začala sama od sebe mluvit.
Přece nepropásneš takovou šanci, blbe!
Ozvalo se mi v hlavě.
Po krátké konverzaci jsem toho ani trochu nelitoval. Zjistil o ní pár zajímavých věcí. Jako třeba, že má ráda jednorožce, paštiku, loupáky, rododendrony a že jí štvu.
ČTEŠ
B - love
FanfictionAdrian - syn známého návrháře Gabriela Agresta, který ho nutí už od šesti let do baletu. Marinette- dcera známých Sabriny a Thomase Dupain-Chengových, kterou rodiče nutí též k baletu. Adrian pořádá konkurz. Dupain-Chengovi Marinette přihlásí. Oba...