Bölüm sonuuuu.
İyi bayramlar şeker gibi geçmiştir umarım.
Bölüm adı: "BİTİŞ"
Şefkati parçalayan gece, parçalandığı yerden filizlenen gündüze döndü.
Bir umut filizlendi...
Gözlerimi açtığımda odamın biraz soğuduğunu kollarımın üşümesinden anladım.
Suratımı buruşturarak yataktan kalktığım da ağzım da ki tattan kaçarcasına mutfağa gittim.
İçtiğim suyla ferahlasam da ağzıma bir bisküvi alıp mutfaktan çıktım.
Saat erkendi yatmayacaktım. Hep beraber kahvaltı yapabilirdik.
Uykudan uyanmanın verdiği yorgunlukla Gurur'un odasının önüne geldiğim de kapı açıktı. Merakla işaret ve orta parmağımı kapının üzerine koyup hafif ittirdiğim de yatakta yatıyordu.
Dudaklarım da beliren gülümsemeyle odaya girdiğim de tabiri caizse kafamdan aşağı kaynar sular indi gördüğüm manzara suratımın düşmesine sebep oldu.
Yatakta yatan Gurur değildi...
Yatakta yatan o kızdı... Mine!
Ve üzerinde benim Gurur'a aldığım tişört vardı.
Nefes düzenim bozuldu.
Burnumdan verdiğim nefesler beni titretmeye yetti. O kız bu evde, Gurur'un yatağında, benim aldığım tişörtle yatıyordu.
Gurur nerede?
Dişlerimi çok sıktığım içim çene kasım bir müddet acıdı. Odadan sessiz adımlarla çıktığım da bütün enerjimin kaybolduğunu hissettim. Elimi kapının pervazına koyup gözlerimi kapadığım da önümde canlanan sahne o gecenin görüntülerini seriyordu önüme.
Başıma saplana ağrıyla koridorda ilerlerken dış kapı açıldı. O tarafa doğru yöneldim.
Siyahlar içinde giren Gurur beni kapıda görünce şaşırsa da gülümsedi.
Ona boş boş baktım. Gülümsemesi yüzünde dondu.
"Ne oldu?"
Omzumu silktim. "Yok bir şey!"
Kapıyı kapatıp salona doğru ilerlediğin de onu takip ettim. Sabah erken olduğu içim Tim ve Müz yatıyordu. O kızda camış gibi yayılmıştı.
Beraber aynı kanepeye oturduk. "Anladım. Odama mı girdin?"
Sıkkın bir şekilde ona döndüğüm de sırıtarak bana bakıyordu. "Ortada ütülmüş koyun gibi sırıtmanı gerektirecek bir durum göremiyorum!"
Sırıtması tebessüme dönerken omzunu silkti. "Haşin şey seni."
"Ne diyorsun Allah'ını seversen sen ya?" diye çıkıştığım da sinsice baktı.
"Mine'yi neden kıskanıyorsun?"
Dumura uğradığımda ne cevap vereceğimi şaşırdım. "Ben onu kıskanmıyorum... Sadece hareketleri yapmacık."
"Nasıl yani?"
"Bilmiyorum gözüm tutmuyor o kızı." Durdum ve ona sorgulayıcı bir şekilde baktım. "Nereden tanışıyorsunuz siz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELİZ
Teen FictionBeliz; O, annesinin belirgin iziydi. Kalbinde istenmeyen lekeydi. Gurur; O ailesinin soyadıyla şanslı bir adamdı. Yakışıklı değildi. Aksine, dişi telli, gözlüklü, kilolu ve garip biriydi. Bu iki farklı hayat altı aylığına bir anlaşma yaparsa ve bil...