13.BÖLÜM: "KORKU"

1.5K 143 189
                                    

İyi akşamlar...
Keyifle okuyun ve bana görüşlerinizi bildirin. Git gide çoğalıyoruz, Desteklerinize ihtiyacım var. Ve yorumlarınız için teşekkür ederim.

Gökyüzünün enginlerinden dökülen kar taneleri, yeryüzünün derinliklerinde kendine bir yer buluyordu. Arabayı yavaşça park ederken önümde ki parka kaçamak bir bakış attım.

Issızlığını her zaman ki gibi koruyor, bizim için boş tutuyordu sanki. Daha gelmediğini ileride az da olsa görebildiğim banktan anlaşılıyordu. Arkama yaslandığım da cebimde titreyen telefon rahatımı bozdu.

Mesaj Gurur'dandı.

Kimden: Gurur

"Uyuyamıyorum! (22.54)"

Dudaklarımda beliren gülümseme ile ekrana hevesle baktım.

Kime: Gurur

"Uslu bir çocuk ol ve uyu!(22.54)"

Her gece aynı mesajı atıp uyuyamadığından yakınıyordu. Okula onsuz gidip geliyordum, iki gün sonra sınav için gelecekti okula. Aslında gelmezdi ama önemli bir sınavdı ve kaçırmaması gerekti. Tabi Giray amca kesenin ucundan biraz açsa Gurur şimdiye sınıfı bile geçmişti ama adil bir eğitim istiyordu.

Kimden: Gurur

"Keşke yanımda olsan! Ya da dur geleyim mi? (22.55)"

Gözlerimi devirdim. Daha yeni taburcu olmuştu düşündüğü şeye bak.

Kime: Gurur

"Ne ile geleceksin Bayım? Unuttun galiba araba kullanman tam altı ay yasak! Yanıma gelmek için evdeki şoförlerden birini kullanmak istesen yataktan çıkmadan Betül kapında! Ve en önemli ayrıntı ben evde değilim! (22. 57)"

Evde olmadığımı okuduğun da kaşlarının yavaş yavaş çatıldığını görebiliyordum. Çok gecikmedi mesaj.

Kimden: Gurur

"Evde değilim derken? Bu saatte dışarıda ne işin var? Ve ben kaçmak isteyeyim yeter ki bak o zaman görürsün kimin haberi olur. (22.57)"

Gözlerimi devirdim.

Kime: Gurur

"Ayın üçüncü çarşambası Sessiz adamıma randevum var! Ve kaçtığını hissettiğim an Betül'e bir telefon çakarım. Yeter ki senin kaçtığını hissedeyim! (23.00)"

Onun gibi tavır takınarak yazmıştım bu onu sinirlendirse de pek umurumda değildi. Yatması gerekti ve ben bunu gücümün sonuna kadar sağlayacaktım. Giray amca ve Betül, endişeleri ve acısı geçince Gurur'a altı ay araba kullanma ve içki içmeme yasağı koymuştu. Eğer bunlardan birini ihlal ederse bir sene boyunca Gurur'un aylık harçlığı kesilip şirkette asgari ücretle köle gibi çalıştırılmasına karar verildi.

Betül'e kalsa bütün kredi kartları, arabaları her şeyine bir süre el konulacaktı ama Giray amca Gurur'a destek çıkıp bir daha yaparsa diyerek engellemişti. Cidden bu adam nasıl birini öldürebilirdi aklım almıyordu.

Kimden: Gurur

"O adamı gözüm hiç tutmadı!!! Gece tek başına çıkman ciddi anlamda da canımı sıktı Beliz, tutturdun Sessiz adam'ım diye?(23.01)"

En sevmediğim bir şeyi yapıyordu; Sessiz adamıma karışıyordu. En yakınım bile olsa ezip geçeceğim bir konuda benimle iddialaşıyordu.

BELİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin