Dvě dívky a jeden telefonát

1.7K 49 0
                                    

Byla jsem na letišti a zase jsem viděla ty dvě dívky.To je jen velká shoda náhod, přesvědčovala jsem se a říkala si, že neletí se mnou.Kdybych jen věděla, jak moc se mýlím.Najednou jsem slyšela jak se hnědovláska rozčiluje do telefonu.Nechtěla jsem poslouchat, ale zvědavost je zvědavost, takže jsem slyšela, jak říká "Jak ji mám asi tak přemluvit?!Nezabráníme jí v tom, ale až tam dorazí, bude tam chtít jít, na to vem jed!"Pak si na chvilinku vzala telefon rudovláska a říká "Půjde tam.V tom jí nijak nezabráníme, ale na to přesně čekají, nejsou jenom dva chápeš?!Musíme ji tam doprovodit a postarat se o to, aby se jí nic nestalo.Víš, jak to myslím ne?Tak to nějak zařiď už musíme jít. Nazdar. "Byl to divný hovor, ale moje věc to není. Měla jsem ještě čas takže jsem si zašla na WC.Potom jsem zamířila rovnou do letadla.V letadle seděly zase ty dívky.Sledovat mě nemůžou, protože tu byly dřív než já, pomyslela jsem si.Let netrval tak dlouho.Vyšla jsem z letadla, šla si pro kufr a vyšla jsem na ulici.Jakmile jsem vyšla na náměstí začaly mi téct slzy, protože poprvé po 13 letech jsem zase ve své rodné zemi.Na chvilinku jsem přestala na všechny problémy myslet, ale z toho mě vtrhlo troubení auta.Zastavila jsem se totiž na silnici.Vzpamatovala jsem se a šla si na chvíli sednout na lavičku.Najednou jsem zase uviděla...

Rychlá jízda životemKde žijí příběhy. Začni objevovat