Je před půlnocí. Zeptala jsem se Jamese, kde je koupelna a šla jsem se vysprchovat. Umyla jsem si i vlasy, už jsem byla oblečená v pyžamu co mi Mer půjčila, protože kufr jsem měla ještě pořád v hotelu. Odemkla jsem koupelnu a vyčistila jsem si zuby. Mířila jsem už do pokoje, ale v tom se otevřely dveře a vešel James jen v teplákách. Omlouval se mi, že tam vešel bez zaklepání, ale myslel si, že je koupelna už volná. Říkala jsem mu, že to nevadí, protože stejně už jsem na odchodu. Pak jsem si ho pořádně prohlédla a zastavila se u jeho obnažené hrudi. Nemohla jsem se vynadívat na jeho hruď pokrytou svaly. Pak jsem se z toho transu probrala a šla ke dveřím, jenomže byla na zemi voda a já uklouzla. Zase jsem mu skončila v náručí, ale tentokrát to bylo jiné. Cítila jsem se v jeho náruči, tak bezpečně a při jednom pohledu do jeho krásných oříškových očí jsem měla chuť ho políbit. Vypadalo to, že ho napadla ta sama věc a začal se ke mně přibližovat, víc a víc. Srdce se mi rozbušilo a v břiše jsem cítila slabé šimrání. Byl u mě hrozně moc blízko, ale k mé velké smůlu se dveře otevřely podruhé a stála v nich Sofie. Rychle jsem se od něj odlepila a zamířila zpět do pokoje za Mer. Sofie šla za mnou a James zůstal v koupelně. Zavřely jsme se u Mer v pokoji a Sofie hned vše co v koupelně viděla ji vyklopila. Mer se na mě jen podívala chápajícím výrazem a řekla "Z toho si nic nedělej.Je dobře, že k Jamesovi něco cítíš. On k tobě taky něco cítí, ale kamarádství to rozhodně není."
Dívala jsem se na ní z otevřenou pusou, ale z toho mě probrala Sofiina věta "Zavři tu pusu naletí ti tam mouchy." Mer se začala smát a já taky. Sofie se k nám po chvilce taky připojila. Vzpamatovala jsem se a řekla "Mer. K Jamesovi nic víc než přátelství necítím."
"Jo to jsem taky viděla v té koupelně."řekla Sofie. Nic jsem na to neřekla, jen výrazně zakroutila hlavou. Šla jsem spát a zase se mi zdál ten sen z vlaku...
ČTEŠ
Rychlá jízda životem
ActionPříběh je o devatenáctileté dívce jménem Bella, jejíž rodiče se zapletly s mafií. Potkají ji nehezké věci. Také se možná i zamiluje. Avšak má strach z toho že ji dožene minulost. Ještě k tomu ji provází zvláštní sny. Čtete dál a dozvíte se jak to...