Konečně klid

592 22 1
                                    

Vytáhla zbraň a vystřelila.
Nikoho ta kulka netrefila, protože mě James stáhl k zemi. Podívala jsem se na Emily. Ležela na zemi a Marco ji držel. Zbraň ležela daleko od nich. James mi pomohl vstát. Marco zvedl Emily a pevně ji držel, aby nemohla utéct. Diego ji držel taky a Mer volala policii. James vyrazil na proti ní a chtěl ji praštit. "Ne Jamesi!" Zastavila jsem ho. Podívala jsem se mu do očí. Byla v nich vidět nenávist. Podíval se do těch mých a nenávist zmizela.
"Fajn." Řekl mi a dodal naštvaně s pohledem upřeným na Emily "Máš štěstí, že je tu Bell jinak by si pro tebe místo policie přijeli pohřebáci."
Začala se ozývat siréna. Přijela policie. Posadili Emily do vozu a ona jim něco řekla.
"Chce s vámi mluvit slečno." Promluvil na mě policista.
"Ne Bell. Bude to lhát a ty se tím pak budeš užírat a budeš smutná." Řekl James.
Jen jsem se na něj podívala a šla za Emily.
"Bello. Věř nebo ne, ale jednou se ti pomstím. Dostanu se z vězení a Jamese ti přeberu. Tak jako ty mě Erika."
"James je..." nedokončila jsem větu, protože mě přerušil James.
"Nikdy v životě ji neopustím. Nikdy ji nepodvedu. Miluju ji a to nikdy nikdo neporuší. Vezmu si ji. Budeme mít spolu děti. Vychováme je. Zestárneme spolu a budeme rozmazlovat vnoučata. Umřeme spolu. " Řekl a já jen koukala s otevřenou pusou.
Otočil se na mě. Přitáhl si mě k sobě a vášnivě mě políbil.
"Fuj jste nechutní." Řekla Emily. James mě přestal líbat a podíval se vražedně na Emily. Otevíral pusu a už chtěl něco říct, ale já ho zarazila.
"Možná pro tebe. Nikomu z našich přátel to nechutné nepřijde. Miluju ho a nestydím se za to. Jen je mi líto tebe. Nikdy nepoznáš lásku ani přátelství. Pokud budeš taková a teď na tebe nemám čas musím plánovat svatbu. Si zvána jestli chceš." Řekla jsem ji otočila se a Jamese chytila za ruku. Šli jsme pryč. Otočila jsem se na Emily. Dívala se na nás z otevřeného okna. Zamávala jsem ji a usmála se na ni. James se na mě díval s otevřenou pusou. Jen jsem se na Emily zářivě usmála a mávala ji dál dokud nezajeli za roh. "Ona tě chce zabít a ty se na ni usmíváš a máváš jí? Si ty normální?" Řekl.
"Ne nejsem normální, a proto si mě pořádal o ruku ne? Mávám jí, protože jde sedět na 18 let. Dlouho mě neuvidí tak ať si mě dobře zapamatuje." Odpověděla jsem a šibalsky se usmála. Obejmul mě. Nic už neřekl. "Jdeme domů?" Zeptala se Mer. Všichni kývli a nastoupili jsme do auta. James řídil. Dojeli jsme domů. Vystoupila jsem a chtěla si vyndat tašku z kufru auta. "Počkej vezmu ti ji." řekl James. Vzal mi tašku a šli jsme dovnitř. Bylo odpoledne. Začali jsme grilovat na zahradě. Teď jsem si vzpomněla na Lily. Šla jsem si do pokoje pro telefon a zavolala ji.
"Haló?" Ozýval se z telefonu hlas babičky.
"Ahoj babi. Jak se máte? Jak se daří  Lily? Nezlobí se na mě, že jsem ji nepopřála k narozeninám?"
"Ne nezlobím." Řekla Lily.
"Lily! Hrozně moc mi chybíš. Promiň, že jsem ti nepopřála k narozkám, ale stala se jedna věc. No řeknu ti ji až se uvidíme. Přijeďte za námi. Všechno už je v pořádku a žadné nebezpečí nehrozí."
"Řeknu to babičce. Zítra přijedeme. Povíme si všechno zítra. Babička s tebou chce mluvit zatím ahoj." Řekla Lily.
"Ahoj Lily."
"Bell co se stalo?" Vyptávala se babička.
Řekla jsem ji všechno co se stalo a o Emily. Domluvili jsme se, že zítra přijedou. Položila jsem telefon. Otevřely se dveře a vešel James.
"Zlato co se stalo? Kam si zmizela?"
"Nic se nestalo. Volala jsem s Lily a babičkou. Zítra přijedou." Usmála jsem se na něj a šla ho obejmout.
"Si vážně v pořádku?"
"Jo jsem. Neboj se. Jdeme dolů?"
"No."
"No?"
Začal mi rozepínat košili.
"Zapomeň na to Jamesi. Jdeme dolů." Chytla jsem ho za ruku a šla dolů. Pod schody jsem si zapla košili. Vyšli jsme na zahradu. Povídali jsme si. Bylo to hezké.
"Půjdete s námi taky do kina?" Zeptala se najednou Sofie.
"Já nejdu. Promiň Sofie, ale jsem unavená. Chci si jít brzo lehnout." Řekla jsem jí.
"Nenechám ji tu samotnou." Řekl James.
"Dobře." Usmála se na mě a mrkla.
Jen jsem zakroutila hlavou a smála se tomu. Uklidili jsme to na zahradě. Ostatní se připravili a šli do kina. Šla jsem do pokoje. Vzala si věci na spaní a šla se osprchovat. Když jsem přišla do pokoje, James už tam na mě čekal. Byl jen v teplákách. Dívala jsem se na něj odshora dolů. Zastavila jsem se u jeho vypracované hrudi. Byl to krásný pohled. Skousla jsem si ret. Přitáhl si mě k sobě a začal mě líbat. Určitě všichni ví co se stalo potom.😂
                          ***
Ráno jsem se oblékla a šla dolů. Jamese jsem nechala ještě spát. Přišla jsem do kuchyně a uviděla...

Rychlá jízda životemKde žijí příběhy. Začni objevovat