-3-

246 26 11
                                    

(Tabletim bozuldu :'( tamirciye götürücez. İnternet kafeden yazıyorum. Bilgisayardan yazmaya alışık olmadığım için bazı yerlerde hatalar olabilir. O yüzden kbyın)

Hemen Sans'ın arkasından gittim. Lobide koltuklara oturmuş, yüzünü kapatmış bir halde koltuklarda oturuyordu.

A: Sans?

Beni görünce doğruldu.

S: Asriel... Neden filmi yarım bıraktın?

A: Asıl sana ne oldu? Neden salonu terk ettin?!

S: Grururuma dokundu. Anlamıyor musun?! Frisk ile Zero'nun birbirine yakın olmasından nefret ediyorum! Sevgili olsalar bile bu hoşuma gitmiyor. Ayrıca benim mektubumu kendi adına Frisk'e gönderdiği ne malum? Ablasını saymıyorum bile! O tam bi...

A: Hop! Ağırdan al. Evet öyle bende biliyorum. Ama o bir kız. Bak Sans. Frisk'i sevdiğini herkes biliyo. Bu yüzden arkandayım. Bir planım var. Sendeki o mektubun kopyası vardı değil mi?

S: E-evet?

A: Onu Frisk'e göster. Konuyu açıkla.

S: Ya yanlış anlarsa?

A: Kanıt olarak ben ve diğerleri var. Herkes o mektubu yazdığını gördü.

Molaya girmişlerdi. Salondan bizimkiler çıktı. Frisk, Sans'a baktı. Sans hemen kafasını çevirdi. Dust yanımıza geldi. Ona planı anlattık. O da Sans ile aynı düşüncelere sahipti. Chara, Frisk ve Rosey patlamış mısır almaya gittiler. Linda ile Zero bir köşeye çekilip konuşmaya başladılar.

Filmden sonra eve gittik. Sans mektubu eline almış evin merdivenlerinden aşarı iniyordu.

S: Frisk? İki dakika dışarıda yalnız konuşabilir miyiz?

*Tabi?

Beraber dışarıya çıktılar. Linda evde değildi. Bir süre sonra Frisk içeriye girdi. Zero'nun yanında bir şeyler mırıldandı. Sonra hırkasını alıp kapıya yöneldiler.

C: İkiz? Nereye?

*Kuğulu parka gidiyoruz. İşimiz çıktı.

Diyip dışarıya çıktılar.

Bir süre sonra eve Sans geldi. Kapşonunu takmış, bir şey demeden yukarıya çıktı. Dust gerilip kalktı ve Sans'ın arkasından gitti.

Karanlık Ve Aydınlık-UnderTaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin