-32-

118 15 8
                                    

Aradan uzun zaman geçti. Yaklaşık 15 16 gün falan. Ne kadar uzun bir zaman değil mi? Hiçlikte olunca öyle oluyor. Onlara ve ya size göre 15 gün 15 gün kadarsa, benim için 15 gün 15 hafta gibi... Onları özlüyorum... Burada memnun muyum? Bazen. Çünkü Gaster kendi hayal gücümle bir oda yapabileceğimi söyledi. Canlı varlıklar dışında her şey hayal edince ortaya birden bire ortaya çıkıyor, onları oturduğun yerden hayal gücünle yerinden oynatabiliyorsun. Korkutucu, ama eğlenceli bir iş hiçlikte olmak. Gaster her zaman "Hiçlikte olabilirsin... Ama her yerdesin de..." Bazen acıktığımda hazır bir Noodle olduğunu düşününce istediğim kadar yiyebiliyorum. Ara sıra sıkılınca Gaster ile birlikte gerçek dünyaya gider, bazı yaramazlıklar yapar, geri döneriz. Hatta bir aralar, bizi hapse bile atmışlardı. Sırf duvarlara sprey boya ile yazı yazdık diye... Ama Gaster o gün bana kendi kendime hiçliğe gidip, hiçlikten nasıl dışarıya çıkabileceğimi öğretti. O yüzden ikimizde kurtulduk. Şu durumda azılı suçlularız. Tanrı'nın gönderdiği bir tür cezayız, insanlara göre. İnsanlara göre dedim de... Ben Gaster'in yanında insan değil, daha çok onun çocuğu, Sans ve ya Papyrus gibiyim. Ama şunu biliyorum ki... Sans ve ya Papyrus'un yerini asla alamam. Ama bir de şu var. Gaster çoğu zamanlarda bana "Sen beni, Sans ve Papyrus'tan daha çok seviyormuşsun gibi bir his veriyorsun..." gibi şeyler söyler. Bu bazen beni huzursuz eder. Ama bazen de mutlu olurum. Çünkü Gaster benim hiç görmediğim baba ve anne sevgisini aynı anda gösterdi. Bazen elektrikler yokmuş gibi davranıp, Gaster şekilden şekle girip beni tiyatro yaparmışçasına eğlendirir, bazen kutu oyunları oynar, bazen de...

Bazen de hislerimizi dökeriz... Herkes Gaster'in kötü biri olduğunu söylemiştir. Mesela, Rebeka... Furry... Emeral... Shiki Senri, Zero ve Linda bile bilim kurgu filmlerindeki canavarların hep kötü olduğunu söylerdi... Şöyle bir şey var ki... Furry. Rebeka ve Emeral de onun iyi biri olduğunu sonradan söylediler... Çünkü iyi biri... Hem baba... Hem anne... Hem kardeş, hem arkadaş ve daha fazlası... Benim için Gaster... Her şey... Onun yanında mutluyum...

Diğer hayatıma gelirsek... Chara'yı özledim... Asriel'i özledim... Toriel'i... Asgor'u... Undyne'yi... Alphys ve Mettaton'u... O şirin ama şımarık Temmie'yi bile özledim... Bir tek özlemeyi beceremediğim Sans ve Papyrus var... Papyrus'u özledim sayılır da, Sans neden...? Sanki ondan nefret ediyormuş gibiyim... Gaster, yer altına gidip onu görebileceğimi söylediği zaman, ben neden gidip onu görmek istemedim..!

Frisk'in göz yaşları yanaklarından akıyordu bunları yazarken... Ama takmayıp yazmaya devam etti...

Sorun değil... Sadece uyumam gerekiyor... Bu üzüntüyü unuturum uyuyunca... İyi geceler günlük...

Frisk normal olduğu gibi günlüğünü kapatıp çekmecesine koydu ve yerine yerleşti. Göz yaşlarını silip gözlerini kapattı.


























* Ö Z L E D İ N *

* H İ Ç L İ K T E  Ö Z L E N D İ N . . . *



Nokta xD

Karanlık Ve Aydınlık-UnderTaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin