( Uzun bir aradan sonra miraba. Neden yb gelmiyor? Annem okul ve başka birşey yüzünden interneti kapattırdı.)
Sans'ın tek yaptığı koşmaktı. Harabelerin kapısı kapalı olsa da orada Toriel'in olduğunu biliyordu. Oyun kuralına göre oraya gidecekti. Ama tahminen gitmeyecekti. Kapıyı çaldı sert bir şekilde. Toriel kapıyı açıp Sans'a sarıldı.
S: T-Tori...T: Sans... Ne oldu...? Neden ben o evde uyandım!
S: Tori bak... Şimdi anlatamam... Girişe gitmemiz gerek...
Fl: NE YAPTIM DEDİN SEN!?
S.O: Hiiç! Sadece oyunu RESETLEDİM... Ne olmuş?
Fl: Sen... Frisk değilsin...
S.O: Hadi ama! Neden hiç kimse anlamıyor? Ben Frisk değilim!Flowey sarmaşıklarını çıkartıp S.O'nun boğazına yapıştı. O korkunç yüzünü yaptı.
Fl: Sen kimsin ve Chara ve Frisk'e ne yaptın! Söyle yoksa seni bir çiçek gibi ezeyim!
S.O elindeki bıçakla sarmaşıkların hepsini kökünden kesti. Piskopat yüzünü yapıp Flowey'e baktı.
S.O: He he... Ne dedin minik çiçek? "Seni bir çiçek gibi ezeyim" ha? Ben seni ezsem?
S.O ayağını Flowey'in köküne bastırdı. O sırada Sans ve Toriel geldi. Sans S.O'yu uzağa fırlattı. Toriel Flowey'in yanına gitti ve onu eline aldı.
Fl: Anne...
T: Sakin ol tatlım. Ben burdayım.
Flowey kafasını kaldırıp Sans'a baktı.
*Anılar...Chara vs Sans Sorgulama Koridoru...
Soykırım seçeneği...*Fl: Sans! O Frisk ve ya Chara değil! O... O... SOYKIRIM OYUNCUSU!
S: Ne?!
Fl: Dedim ki... O Soykırım oyuncusu! Onu asla yenemezsin!
S: N-Nasıl yani?
S.O: Heheheh... Sonra görüşürüz Sans... Size konuşmanız için biraz vakit. Bu süre içerisinde... Ben gizli odada olucam...
S.O ışınlanmıştı adeta. Sans Flowey'e döndü.
S: O kız kim...?Fl: Size hiç söylemediğim şeyler var demiştim ya... Frisk onları biliyordu.
Toriel de, Sans ta sesli bir şekilde yutkundu.
Fl: O kızın tek zayıf yönü... B.O'nun sahip olduğu ruh. Tüm Alternatif boyutlardaki ruhları taşıyor. Kötüleri de, İyileri de...S: B.O derken...?
Fl: Chara ve Frisk gibi... Soykırım oyuncusu... Barış oyuncusu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Ve Aydınlık-UnderTale
FanfictionYine 2 ayrı ırk. Siyah Ve Beyaz olarak kalmadı. Daha da renklendi. Bu iki kızın yer altından sonra yer yüzündeki hayatında nasıl bir değişiklik oldu bilmek istemezmisiniz? Eğer bilmek isterseniz bukitaba göz atabilirsiniz =)